Nowe programy, nowy liner, nowa oprawa - 5 maja wystartowało radio SuperNova
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Pierwszym utworem, który pojawił się na antenie nowej stacji o godz. 6:00, był „Początek” z Męskiego Grania 2018 w wykonaniu Dawida Podsiadły, Korteza i Krzysztofa Zalewskiego. Piosenka rozpoczynała także każde pasmo. „To dla nas nowy początek, nowe otwarcie. Wchodzimy w tę przygodę z nową energią i bardzo podekscytowani. Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują” – mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa radia SuperNova. Do zespołu radia dołączyli nowi prowadzący, producenci programów i twórcy audycji.
Nowy liner stacji to „Gramy po polsku”. Na antenie pojawią się współczesne polskie przeboje, a także utwory z lat 80., 90. i powstałe po roku 2000. Stacja postawi także na promocję nowych brzmień i art popu.
Pasmo poranne poprowadzą znani z anteny radia WAWA Katarzyna Żochowska i Kuba Adamiak. „Przed wami SuperNovy Dzień!” rozpoczyna się od poniedziałku do piątku o godzinie 6:00, kończy o 9:00. Natomiast w soboty pojawi się na antenie o godz. 8:00 i potrwa do godz.10:00. Nowością w programie są m.in. „SuperRing Na Grubo” – autorski program Artura Jarząbka, który przeszedł do SuperNovej z Radia ESKA, oraz felieton „Śliwką w kompot” Marcina Śliwy, krakowskiego dziennikarza stacji. „SuperNovy Dzień” będzie tworzony we współpracy z dziennikarzami Grupy ZPR Media.
O godz. 9:00 rozpoczyna się pasmo towarzyszące „SuperGramy”, którego prowadzącym jest Dawid Wajda. O 12:00 Artur Jarząbek prezentuje godzinny program „SuperNova w samo południe”, w którym zawsze zajmuje się tematami, które rozgrzewają emocje. Do programu są zapraszani eksperci i słuchacze. W drugiej odsłonie pasma towarzyszącego „SuperGramy” mikrofon przejmuje od godz. 13:00 Mateusz Kwiatkowski, a o 15:00 program „Projekt
Popołudnie” rozpoczynają Piotr Jachim i Kamil Kowalski, którzy przedstawiają podsumowanie dnia. W programie najważniejsze wydarzenia omawiają dziennikarze Grupy ZPR Media, pojawią się w nim także stałe pozycje takie jak np. „SuperBiznes” czy „SuperSport”. Kolejna pozycja, która pojawi się na antenie radia, to „Miejskie granie – strefa kultury i nowej muzyki” Moniki Król.
W programie: art pop, nowa aspiracyjna muzyka, a także wywiady z artystami, twórcami kultury, premiery muzyczne, rekomendacje kulturalne. Program jest emitowany od poniedziałku do soboty od godz. 18:00 do 21:00. W sobotę w jego ramach o godz. 20:00 pojawi się „Super 13 – lista przebojów”.
W weekendy na antenie zagości pasmo „SuperWeekend” (sobota 10:00-18:00, niedziela 8:00-22:00), podczas którego będzie można posłuchać m.in. wywiadów z artystami, prowadzonych przez dyrektora muzycznego stacji Pawła Wiszniewskiego. Prowadzącymi SuperWeekend będą m.in. Piotr Grządkowski, Mateusz Kwiatkowski, Piotr Jachim i pozostali prezenterzy stacji.
„Bardzo ważne są dla nas sprawy lokalne. Stąd na naszej antenie każdego dnia pojawi się 13 serwisów lokalnych, lokalny „SuperTemat”, lokalne magazyny publicystyczne, prognozy pogody, wiadomości dla kierowców” – mówi Anna Paluszek.
Oprawę stacji przygotował Maciej Woźnica, producent Grupy ZPR Media, a w jinglach śpiewa Dede Negra znana m.in. z coveru „Mój jest ten kawałek podłogi”.
Równocześnie ze startem stacji uruchomiono nową stronę www.radiosupernova.pl i nową aplikację. „Będziemy udostępniać treści infotainmentowe z anteny jako podcasty na naszej stronie i w aplikacji, to dla nas ważny kierunek rozwoju” – mówi Paweł Szaniawski, prezes spółek, do których należą koncesje radia SuperNova.
SuperNova nadaje w 15 miastach: w Warszawie, Ostrołęce, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Wrocławiu, Jeleniej Górze, Opolu, Trzebnicy, Nowym Sączu, Rzeszowie, Łodzi, Szczecinie, Koninie oraz w Kielcach.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.