Polyslash udostępnia pierwszy teaser Tribe: Primitive Builder

Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, opublikował pierwszy teaser zapowiadający najnowsza produkcję studia – Tribe: Primitive Builder. Zapowiedź przybliża graczom świat prymitywnej wioski, w której budowniczego wcielą się podczas rozgrywki. Jednocześnie Zarząd Spółki informuje o zbliżającym się rozpoczęciu prac nad wersją beta gry.
Tribe: Primitive Builder to wyjątkowy survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Zadaniem gracza jest eksploracja wyspy w poszukiwaniu wszystkiego, co pomoże plemieniu przetrwać. Będzie trzeba zbierać drewno, kamień, błoto, a nawet liście. Gracz będzie zmuszony wykorzystać środowisko na swoją korzyść lub zginąć jak wiele cywilizacji wcześniej.
- Cieszymy się, że po kilku miesiącach intensywnych prac możemy przekazać graczom materiał prezentujący klimat naszej najnowszej produkcji. W ramach Tribe: Primitive Builder chcemy pozwolić ludziom wcielić się w przedstawiciela prymitywnego plemienia, pokazując jak wyglądało codzienne życie przed powstaniem cywilizacji – komentuje Wojciech Czesak, Wiceprezes Zarządu Polyslash.
Gracz kontroluje jak szybko plemię się rozrasta, ale jednocześnie musi dbać o jego potrzeby. Przykładowo w przypadku zbyt dużego rozrostu jego członkom może zagrozić głód. Warto będzie również podążać za wskazówkami starszyzny, aby zdobyć zaufanie plemienia.
- Po premierze Mech Mechanic Simulator skupiliśmy się w pełni na produkcji kolejnego naszego flagowego tytułu. Zaprezentowany dzisiaj teaser to jeden z efektów naszych intensywnych prac, które realizowaliśmy na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy. Jesteśmy już na finiszu wersji alpha, a teraz skupiamy się na dopracowaniu szczegółów, aby uzyskać wersję gry, którą będziemy mogli zaprezentować szerszemu gronu odbiorców – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.
Tribe: Primitive Builder będzie już czwartą autorską produkcją Polyslash na PC. Ostatnią premierą był Mech Mechanic Simulator, który zadebiutował na PC 25 marca br. W tym roku powinna ukazać się konsolowa wersja gry nad którą pracuje studio Console Labs. Ponadto w harmonogramie wydawniczym studia znajdują się jeszcze Drug Dealer Manager realizowany we współpracy z Movie Games oraz mobilna wersja Police Shootout.
Link do strony gry Tribe: Primitive Builder na Steam: https://store.steampowered.com/app/1059900/Tribe_Primitive_Builder/
Link do najnowszego trailera Tribe: Primitive Builder: https://youtu.be/A67rT2I3Slg

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.