Komunikaty PR

Rusza trzecia edycja kampanii WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian.

2023-10-30  |  01:00
Biuro prasowe

Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob Buczyński, Ada Sokół i Andrea Camastra. Marka Glenfiddich w ramach kampanii po raz kolejny oddała się w ręce artystów. Owoce tych działań można oglądać na stronie www.where-next.pl

Wystartowała trzecia edycja kampanii „WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian”, której celem jest podkreślenie wartości, jakimi kieruje się marka Glenfiddich. Kampania koncentruje się wokół artystów, którzy odważnie idą pod prąd i swoją twórczością wyznaczają nowe trendy w branży. Glenfiddich jako marka innowacyjna, działająca nieszablonowo zaprosiła do współpracy osoby, które uosabiają bliskie jej wartości. 

Kampania, na którą oprócz samych rozmów składają się także współprace oraz konkurs w mediach społecznościowych, za cel stawia wsparcie artystów, a także szukanie możliwości, które pozwolą na nowo zdefiniować zarówno proces twórczy, jak i sposób percepcji sztuki. Działania prowadzone w ramach kampanii tworzą przestrzeń do dyskursu – o wartościach i zasadach zgodnych z maverickowskim duchem marki oraz działań – promowania nieznanych szerszej publice artystów. 
 

Duża dawka inspiracji – cykl rozmów Oliviera Janiaka z Kreatorami Zmian

Jak co roku, osią kampanii jest cykl rozmów dostępnych na stronie www.where-next.pl oraz w kanałach społecznościowych marki z udziałem Kreatorów Zmian. Ich cechami charakterystycznymi są nowatorstwo, kierowanie się własnymi zasadami, bezkompromisowość i niezwykła kreatywność.

W rozmowach zostały poruszone tematy, takie jak przyszłość sztuki, stawianie sobie nowych wyzwań, tworzenie w zgodzie z własnymi wartościami i środowiskiem, przebijanie się z innowacyjnymi pomysłami i odnajdywanie motywacji do podążania w nieznane.
 

W tegorocznej edycji, w gronie rozmówców Oliviera Janiaka, będącego gospodarzem odcinków, znaleźli się:

Andrzej Dragan – artysta, kompozytor, twórca filmowy, nagradzany fotograf, wykładowca i fizyk teoretyk, który wytycza nowe drogi i łamie dotychczasowe zasady. 

Agnieszka Bar – utalentowana designerka i artystka pracująca ze szkłem, która stawia sobie za cel ograniczenie zużycia zasobów. Zdobywczyni wielu nagród branżowych. 

Ada Sokół – designerka i przedsiębiorcza artystka 3D, której prace balansują na granicy realizmu i fantastyki. Mimo młodego wieku na swoim koncie ma współprace ze światowymi markami. 

Andrea Camastra – kulinarny wirtuoz i multiinstrumentalista. Mistrz łączenia kuchni nowoczesnej z tradycyjną. Zdobywca prestiżowych nagród kulinarnych, w tym wyróżnienia Gault&Millau oraz gwiazdki Michelin.

Jackob Buczyński – projektant, przedsiębiorca i popularyzator ruchu zero waste. Niepokorny artysta, który w pracy nie inspiruje się innymi. Zwolennik naprawiania, a nie kupowania. 
 

Glenfiddich w rękach artystów, czyli owoce współpracy marki z Kreatorami Zmian

Także w tym roku organizatorzy zaufali doświadczeniu artystów i pozwolili im zreinterpretować markę Glenfiddich. Zaowocowało to stworzeniem 3 wyjątkowych prac artystycznych.

Ada Sokół przedstawiła markę jako Glena, czyli postać wykreowaną przy użyciu sztucznej inteligencji. Głównym założeniem projektu było uosobienie cech i wartości, którymi kieruje się marka. W animacji pojawił się wykreowany również przez artystkę jeleń, a cała animacja została utrzymana w kolorystyce i symbolice zgodnej z DNA Glenfiddich. Adzie w ramach kampanii udało się stworzyć coś unikatowego w skali światowej. Glen przywitał zaproszonych na wernisaż gości i oficjalnie otworzył wystawę prac przygotowaną w ramach kampanii WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian. Animację z Glenem obejrzeć można na stronie www kampanii.

Agnieszka Bar przygotowała zupełnie nowy, niepowtarzalny model kieliszka do degustacji whisky Glenfiddich. W swoim projekcie zastosowała eksperymentalne rozwiązanie dla nóżki kieliszka – wykonała ją metodą cicho-dmuchania i odciskania w drewnie, nawiązując tym samym do tradycyjnej metody produkcji whisky w dębowych beczkach. Czarkę o dynamicznym wykończeniu ozdobiła własnoręcznie wygrawerowaną interpretacją logotypu Glenfiddich. Połączenie praktycznego aspektu i sztuki sprawiło, że kieliszek nie tylko cieszy oko, ale także wzmacnia doznania smakowe przy degustacji whisky.

Co założyłby współczesny Maverick? Takie pytanie zadał sobie Jackob Buczyński. Artysta wziął na warsztat nie tylko cechy i styl marki, ale także pochodzące z drugiego obiegu kawałki skór. Połączył je charakterystyczną dla siebie metodą patchworkową i tak powstała wyjątkowa dwurzędowa marynarka. W projekcie nie mogło zabraknąć symbolu marki Glenfiddich, czyli staga, który zostały wyszyty na plecach.

Wszystkie prace są prezentowane i omawiane na stronie  www.where-next.pl.
 

Zostań Kreatorem Zmian - konkurs, który wyłonił zdolnych artystów 

Kampanii po raz kolejny towarzyszył konkurs, którego celem jest wspieranie artystów poprzez promowanie ich działalności. W tym roku w szranki stanęło liczne grono twórców, którzy zreinterpretowali markę i pokazali ją swoimi oczami. Spośród zgłoszonych prac wyłoniono 2 laureatów: Arkadiusza Rataja i Monikę Kallę, który stworzyli odpowiednio „Maszynę smaków” oraz „ręcznie grawerowanego, tytanowego coin’a inkrustowanego 24 karatowym złotem”, a także 3 finalistów: Aleksandrę Prusinowską, Lubosza Karwata i Michała Poziemskiego.  Prace stworzone w ramach kampanii WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian można było zobaczyć na wernisażu, który odbył się 9 października w Muzeum im. Bolesława Biegasa. 

Każdy, kto chciałby poznać bliżej artystów, a także naładować się dużą dawką inspiracji i motywacji do zmiany, może zapoznać się z historiami twórców i ich dzieł na stronie www.where-next.pl.

Pierwsze odcinki są już dostępne. Kolejne nagrania rozmów z artystami będą ukazywać się w każdy poniedziałek do 17 listopada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego Biuro prasowe
2024-07-11 | 01:00

Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza w poniedziałek 15 lipca o godzinie 16:00 na wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego pt. „Ulotne piękno
Kultura Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
2024-07-02 | 10:00

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland
Kultura „Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
2024-06-20 | 09:00

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!

To niezwykłe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do poznania ponadczasowych tradycji, jak i również współczesnych aspektów Japonii.  W trakcie pikniku mieszkańcy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.