Komunikaty PR

Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers.

2024-06-04  |  12:00
Biuro prasowe

Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia!

Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dokonać zakupu przynajmniej jednego produktu Orbit® Refreshers: Tropical, Bubblemint lub Strawberry Lemon i zarejestrować paragon na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria. Zgłoszenie do loterii możliwe jest od 1 czerwca do końca 13 lipca 2024 roku. Każdy uczestnik może dokonać maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w całym okresie przyjmowania zgłoszeń do loterii. Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.

Rozlosowanych zostanie:

• 6 nagród I stopnia - każda w postaci zestawu zawierającego Apple iPad Air, voucher na zakup rocznej subskrypcji aplikacji Djay Pro oraz wejściówkę na koncert Young Leosi!

• 30 nagród II stopnia - głośniki przenośne JBL Pulse 5 oraz bluzy zaprojektowane przy współpracy z artystką 

• 300 nagród III stopnia - pakiety gum do żucia Orbit® oraz zestawy naklejek zaprojektowanych przy współpracy z Young Leosią

Muzyczna loteria to jedna z aktywności zaplanowanych w ramach współpracy z topową artystką młodego pokolenia – Young Leosią. Już teraz możemy zobaczyć kreacje z raperką w digital, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. To nie koniec muzycznych atrakcji tego lata. Artystka w najbliższych miesiącach szykuje coś specjalnego – utwór muzyczny, inspirowany nowymi smakami gum Orbit® Refreshers. Więcej informacji, harmonogram losowań oraz regulamin loterii znajduje się na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria.

Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.