Komunikaty PR

Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers.

2024-06-04  |  12:00
Biuro prasowe

Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia!

Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dokonać zakupu przynajmniej jednego produktu Orbit® Refreshers: Tropical, Bubblemint lub Strawberry Lemon i zarejestrować paragon na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria. Zgłoszenie do loterii możliwe jest od 1 czerwca do końca 13 lipca 2024 roku. Każdy uczestnik może dokonać maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w całym okresie przyjmowania zgłoszeń do loterii. Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.

Rozlosowanych zostanie:

• 6 nagród I stopnia - każda w postaci zestawu zawierającego Apple iPad Air, voucher na zakup rocznej subskrypcji aplikacji Djay Pro oraz wejściówkę na koncert Young Leosi!

• 30 nagród II stopnia - głośniki przenośne JBL Pulse 5 oraz bluzy zaprojektowane przy współpracy z artystką 

• 300 nagród III stopnia - pakiety gum do żucia Orbit® oraz zestawy naklejek zaprojektowanych przy współpracy z Young Leosią

Muzyczna loteria to jedna z aktywności zaplanowanych w ramach współpracy z topową artystką młodego pokolenia – Young Leosią. Już teraz możemy zobaczyć kreacje z raperką w digital, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. To nie koniec muzycznych atrakcji tego lata. Artystka w najbliższych miesiącach szykuje coś specjalnego – utwór muzyczny, inspirowany nowymi smakami gum Orbit® Refreshers. Więcej informacji, harmonogram losowań oraz regulamin loterii znajduje się na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria.

Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.