Komunikaty PR

Silna reprezentacja polskich twórców w finale konkursu Huawei Next-Image Awards

2020-09-04  |  10:35
Biuro prasowe

Aż 41 fotografii wykonanych przez polskich autorów znalazło się w globalnym, finałowym etapie konkursu Huawei Next-Image Awards 2020. Powalczą oni o nagrody główne. 41 prac z Polski to drugi najwyższy po Rumunii wynik w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. W finałowym starciu jury wybierze najlepsze fotografie spośród tysiąca zgłoszeń zakwalifikowanych do ostatniego etapu.

 

Do globalnego, finałowego TOP 1000 zakwalifikowało się aż 254 autorów z naszego regionu, a Polska z wynikiem 41 prac plasuje się niemal na równi z Rumunią, skąd do ostatniego etapu trafiły 42 zdjęcia.

 

Tegoroczna edycja konkursu fotograficznego Huawei Next-Image Awards 2020 cieszyła się w Polsce dużym zainteresowaniem – swoje prace do konkursu zgłosiło 11 tysięcy pasjonatów fotografii mobilnej.

 

Polski oddział Huawei wybrał i nagrodził swoich faworytów w konkursie – najlepsza okazała się praca w kategorii Blisko daleko, a jej autor, posługujący się w Społeczności Huawei pseudonimem S_e_j_l_o_r, otrzyma laptop Huawei MateBook 13 2020. Wszystkich 20 laureatów, wyróżnionych przez lokalny oddział, zostało nagrodzonych bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3. Te prace również powalczą w finale o nagrodę główną (zaliczają się do sumy 41 polskich prac finałowych). Zgłoszenia, które zostały nagrodzone w lokalnej odsłonie konkursu można obejrzeć na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_41382/

 

W finale jury wybierze trzech zwycięzców, którzy otrzymają tytuł Fotografa Roku, nagrodę Grand Prize w wysokości 10 000 dolarów, a także najnowszy, fotograficzny smartfon Huawei P40 Pro. Nagrodzonych zostanie także 15 najlepszych prac ze wszystkich kategorii, a każdy laureat otrzyma 1 000 dolarów oraz smartfon Huawei P40 Pro. Jury wyróżni też 55 autorów prac, którzy otrzymają smartfon Huawei P40 Pro.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura STATUETKA KLINIKA VIP-A DLA DRZAZGA CLINIC Biuro prasowe
2020-10-20 | 09:50

STATUETKA KLINIKA VIP-A DLA DRZAZGA CLINIC

Już po raz 8. w Warszawie odbyła się Gala VIP organizowana przez magazyn VIP, podczas której wręczane były statuetki za działalność biznesową w bieżącym roku. Laureatką nagrody
Kultura Sztuka Dawna. XIX w., Modernizm, Międzywojnie. Wystawa i aukcja
2020-10-14 | 13:30

Sztuka Dawna. XIX w., Modernizm, Międzywojnie. Wystawa i aukcja

To najważniejsza i najcenniejsza praca jednego z najbardziej znanych polskich artystów – Józefa Brandta. Arcydzieło „Powrót z wyprawy wiedeńskiej”
Kultura Młoda Sztuka. Wystawa i aukcja
2020-10-13 | 13:00

Młoda Sztuka. Wystawa i aukcja

Intrygujący blaszany obraz Barbary Cyran pojawi się na październikowej wystawie Młoda Sztuka. W blasze odciśnięty został każdy ruch artystki, co sprawia, że jest to praca niezwykle

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.