Komunikaty PR

Vanilla Ice powraca w kampanii Samsunga promując postawy proekologiczne

2021-09-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
  • Vanilla Ice – gwiazda rapu w nowej wersji swojego klasycznego teledysku 'Ice Ice Baby', promuje energooszczędne korzystanie z zamrażarki
     
  • Nowe dane opublikowane przez firmę Samsung pokazują, że podniesienie temperatury w zamrażarkach w każdym gospodarstwie domowym w Europie o zaledwie 1 stopień Celsjusza, ograniczyłoby emisję o ponad 1 milion ton CO2 rocznie1
     
  • Jest to równowartość emisji CO2 z ponad 217 000 samochodów osobowych przez cały rok; ponad 4 miliardów kilometrów przejechanych przez przeciętny samochód osobowy lub rocznego zużycia energii przez ponad 120 000 gospodarstw domowych2

 

28 września 2021 – Vanilla Ice, supergwiazda amerykańskiego rapu lat 90-tych, we współpracy z Samsung Electronics, nagrał nową wersję hitu "Ice, Ice Baby". Piosenka "Reduce Your Ice, Ice Baby", zachęca do zwiększenia temperatury w zamrażarce o 1 stopień Celsjusza. Raper przekonuje, że ta drobna zmiana przyczynia się do obniżenia śladu węglowego generowanego przez gospodarstwo domowe, a w skali globalnej pomaga dbać o środowisko.

 

Z danych opublikowanych przez firmę Samsung wynika, że zwiększenie temperatury w zamrażarce zaledwie o 1 stopień Celsjusza w każdym europejskim gospodarstwie domowym, przyniosłoby redukcję emisji CO2 o ponad 1 milion ton w skali roku. Jest to ekwiwalent CO2 emitowanego przez ponad 217 000 samochodów osobowych przez cały rok, ponad 4 miliardów kilometrów przejechanych przez przeciętny samochód osobowy lub rocznego zużycia energii przez ponad 120 000 gospodarstw domowych łącznie.

 

W ramach kampanii nakręcono także teledysk z nową choreografią Vanilla Ice’a. Rymy, przy których bawili się fani ponad 30 lat temu, tym razem przybrały formę proekologicznych wskazówek, które każdy z nas może wcielić w życie, aby pozytywnie wpływać na środowisko. Drugą gwiazdą klipu jest, „tańcząca” wokół rapera… lodówko-zamrażarka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych, ubrana w pastelowe puchówki w stylu lat 90’tych.

 

"Uwielbiam prowadzić zrównoważony styl życia, a troska o energooszczędność jest jego nieodłączną częścią. Zawsze szukam najnowocześniejszych metod oszczędzania energii dla mojego domu i bardzo podoba mi się to, że linię lodówek Bespoke można dostosować do indywidualnych potrzeb. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z firmą Samsung przy tym projekcie, ponieważ muzyka jest świetnym sposobem na łączenie ludzi i rozpowszechnianie proekologicznej idei. Mam nadzieję, że nasze przesłanie zostanie odebrane wyraźnie, bo powinniśmy zrobić co w naszej mocy, aby zadbać o naszą planetę." – powiedział Vanilla Ice

 

Współpraca z Vanilla Ice przy projekcie promującym zrównoważony rozwój, który jest dla nas tak ważny, to ogromny zaszczyt. Nasza linia modułowych lodówek Bespoke została zaprojektowana z myślą o wydajności energetycznej, zrównoważonym rozwoju i niezawodności w działaniu. Dzięki swojemu designowi lodówki Bespoke są wyborem na lata, niezależnie od zmieniającej się mody, stylu wnętrza czy potrzeb użytkowników.” – dodał Tim Beere, Senior Category Lead Cooling Samsung. „Uwielbiamy oglądać różne kombinacje lodówek tworzone przez naszych klientów, którzy eksperymentują z szeroką gamą kolorów i materiałów oferowanych przez Bespoke. Dla nich także stworzyliśmy technologie pozwalające przechowywać żywność w możliwie najlepszych warunkach, minimalizując jej marnowanie."

 

Zwolennik zrównoważonego rozwoju Vanilla Ice rapuje o tam jak „wariacko zwiększa ciepło” zachęcając do tego, abyśmy zrobili to samo: 

 

Spójrz, to długofalowe rozwiązanie
Ice wraca z nowym przesłaniem
Totalnie mnie na to wzięło
Oszczędność prądu, w dzień i w nocy”
.

W Europie, oprócz możliwości wyboru spośród 15 wariantów wymiennych kolorowych paneli frontowych, Bespoke oferuje charakterystyczną dla firmy Samsung dużą pojemność, wygodę użytkowania i wydajność chłodzenia, a także możliwość dostosowania lodówki do indywidualnych potrzeb, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Wymienne panele i modułowa konstrukcja lodówek Bespoke pozwalają użytkownikom na lepsze dostosowanie chłodziarko-zamrażarek do indywidualnych potrzeb oraz ich ewolucję z czasem, gdy te potrzeby się zmieniają.  Dzięki temu konsumenci nie muszą wymieniać urządzenia na nowe.

 

Wbudowana funkcja No Frost w lodówkach Samsung Bespoke poprawia cyrkulację powietrza, aby utrzymać stałą temperaturę w każdym zakątku lodówki, co zapobiega osadzaniu się szronu i lodu. Ponadto urządzenie szybko osiąga temperaturę docelową, co pozwala zwiększyć trwałość systemu chłodzenia i uniknąć marnowania energii na rozmrażanie.

 

Samsung stara się uwzględniać zasady zrównoważonego rozwoju we wszystkim, co robi. Myśl ta przyświecała także projektantom biorącym udział w tworzeniu nowej linii lodówek Bespoke, która została przemyślana tak, aby zminimalizować wpływ na środowisko w całym cyklu życia produktu - od planowania i produkcji po użytkowanie i recykling.

Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/explore/food-home/reduce-your-ice-ice-baby/

 

Przypisy

1 W badaniu przeprowadzonym przez firmę Samsung w 2021 roku, całkowita emisja CO2 z urządzeń chłodzących w Europie została obliczona na 23 377 200 000 CO2 kg/rok. Nowa całkowita emisja CO2 po zwiększeniu ustawień temperatury zamrażarki o 1°C wyniesie 21 937 164 480 CO2 kg/rok - na podstawie procentowej oszczędności energii w urządzeniu Samsung RL36R8799SR i ekstrapolacji na całą kategorię urządzeń chłodzących. Obliczona różnica wynosi zatem 1 440 035 520 CO2 kg/rok lub 1 440 036 CO2 zaoszczędzonego w tonach rocznie w wyniku podwyższenia temperatury o 1°C.

2 Obliczenia pochodzą z Kalkulatora Ekwiwalentów Gazów Cieplarnianych udostępnionego przez Agencję Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych https://www.epa.gov/energy/greenhouse-gas-equivalencies-calculator , przy czym za podstawę ekwiwalentów przyjęto 1 milion ton metrycznych emisji CO2.  Pojazdy pasażerskie definiuje się jako pojazdy dwuosiowe z napędem na cztery koła, w tym samochody osobowe, furgonetki, samochody typu pickup oraz pojazdy sportowe/użytkowe.

 

 

Tekst (wersja oryginalna):

Ay yo, this is a joint with a sustainable edge...


Bespoke VIP, let’s get litty
Ice, ice baby
[Vanilla] Ice, ice baby

Alright stop, long-term solution
Ice is back with a brand new invention
Something grabs a hold of me tightly
Energy efficiency, daily and nightly
Will it ever stop? Yo, I now know
Turn down the freeze, and I’ll glow
 

Jus’ one degree, I raise the temp like a vandal
Climate friendly, wax a chump like a candle
Dance, ‘A’ rated, it booms
I’m warming your brain like an organic mushroom

No chilly, impact positively
Anything less than the best is eco felony
Love it or leave it, you better sustain
Turn up the temp, the kid don’t play
If there was a problem, yo, I’ve solved it
Check out the hook while my fridge resolves it

Nice ice, baby
Reduce yo’ ice, ice baby
Nice ice, baby
Vanilla Ice, ice baby...

 

Yo man, let’s get out of here, word to your refrigerator…


Tekst polski:

"Jeden stopień dla zrównoważonego rozwoju"

 

Hej Ty, to jest pomysł na eko-równowagę
Bespoke skrojony dla Ciebie, rozgrzeje Cię
Ice, ice baby
[Vanilla] Ice, ice baby

Spójrz, to długofalowe rozwiązanie
Ice wraca z nowym przesłaniem
Totalnie mnie na to wzięło
Oszczędność prądu, w dzień i w nocy
Czy to się kiedyś skończy? Teraz już wiem
Podkręć temperaturę, uszczęśliwisz mnie tym

 

To tylko jeden stopień, wariacko zwiększam ciepło
W trosce o klimat deklasuję rywali
Tańcz! Klasa A rządzi!
Namawiam Cię, przemyśl to sobie
Nie przesadzaj z chłodem, miej pozytywny wpływ
Co nie jest najlepsze, jest przeciw naturze!
Kochasz to czy nie, zatroszcz się

Podkręć temperaturę, żarty się skończyły
Jeśli był problem, to już rozwiązany
Zobacz, moja lodówka ma na to patent

 

Nice ice, baby
Zmniejsz chłód kochanie
Nice ice, baby
Vanilla Ice, ice baby...

 

Pora iść, lodówka to załatwi...

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024 Biuro prasowe
2024-04-16 | 20:00

Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza wszystkich na obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego ONZ. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 20 kwietnia
Kultura Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
2024-03-28 | 15:00

Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna

Partnerstwo – z Fundacją Światowego Dziedzictwa Kinderdijk – będzie polegało na wykorzystaniu wiedzy technicznej AkzoNobel oraz innowacyjnych powłok firmy w celu konserwacji
Kultura Fremantle łączy siły z IBI. 150 mln na produkcję hitowych tytułów
2024-03-25 | 11:00

Fremantle łączy siły z IBI. 150 mln na produkcję hitowych tytułów

Liderzy Fremantle Jennifer Mullin, Andrea Scrosati i Guy Hameiri oraz dyrektor wykonawczy IBI Investment House Dave Lubetzky. Źródło: IBI/Fremantle IBI Investment House oraz Fremantle

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.