Komunikaty PR

VeloBank wydał płytę „Portraits of Nature” w ramach programu VeloTalent

2023-10-26  |  11:00
Biuro prasowe

„Portraits of Nature” to tytuł płyty z muzyką Edvarda Griega i Fryderyka Chopina wydanej w ramach pilotażowej edycji programu VeloTalent, który promuje młodych, utalentowanych profesjonalistów w drodze na szczyt międzynarodowej kariery. Wydawnictwo zawiera utwory wykonane przez pianistkę Aleksandrę Świgut, pierwszą beneficjentkę projektu oraz Orkiestrę Akademii Beethovenowskiej pod batutą Michała Klauzy. Płyta, objęta patronatem RMF Classic i TVP Kultura, dostępna jest bezpłatnie w serwisach streamingowych i kanałach cyfrowych banku.

Koncert fortepianowy a-moll Edvarda Griega oraz wybrane utwory Fryderyka Chopina skomponowane w latach 1810-1849 zarejestrowano latem tego roku w Cavatina Hall w Bielsku-Białej. Wydane przez Orphée Classics nagranie to owoc pierwszej edycji programu VeloTalent. Oprócz wsparcia finansowego i organizacyjnego przy produkcji płyty, utytułowana pianistka zyskała w ramach mecenatu VeloBanku dostęp do szkoleń z wystąpień publicznych, budowania wizerunku, obecności w social mediach oraz zarządzania finansami. Taki właśnie cel przyświeca VeloTalent – program ma pomóc młodym, utalentowanym profesjonalistom w rozwinięciu skrzydeł i wspięciu się na kolejne poziomy kariery.

– Realizując cele zrównoważonego rozwoju troszczymy się nie tylko o ekologię, ale również o społeczny wymiar działań. W Świecie Bardziej Velo ważne miejsce zajmuje promocja zaangażowania i pracowitości na drodze do realizacji marzeń. VeloTalent to interdyscyplinarny program mecenatu, w którym udzielamy wsparcia finansowego oraz merytorycznego młodym, utytułowanym przedstawicielom kultury, nauki i sportu. Wydanie płyty „Portraits of Nature” Aleksandry Świgut to kamień milowy jego pierwszej edycji. Wierzę, że nasze wszechstronne działania przyczynią się do dynamicznego rozwoju kariery Oli oraz przypomną o znaczeniu edukacji muzycznej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Celem VeloTalent oprócz wsparcia pojedynczych, wybitnie utalentowanych jednostek jest promocja zaangażowania oraz odwagi w realizacji marzeń przez osoby z młodego pokolenia. Bank chce w ten sposób zachęcać do rozwijania pasji i wiary we własne możliwości.

– „Portraits of Nature” z repertuarem moich ulubionych twórców, to nie tylko spełnienie marzeń oraz radość dla rodziny oraz mentorów, którzy wspierali mnie od wielu lat. Profesjonalnie przygotowane wydawnictwo muzyczne dostępne dla każdego to również ukłon w stronę wszystkich, którzy angażują się w promocję kultury. Chodzi tu o instytucje takie jak VeloBank, ale też środowisko akademickie, dzięki któremu osiągnęłam tak wiele i w pracę którego jestem zaangażowana jako wykładowczyni – zaznacza Aleksandra Świgut, pianistka, pierwsza beneficjentka VeloTalent.

Album „Portaits of Nature” dostępny jest w popularnych serwisach streamingowych. Szczegóły na stronie: https://www.velobank.pl/velotalent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.