Komunikaty PR

Wrocław kiedyś i dziś. Zgłoś swoje zdjęcia na wystawę w Koronie

2021-10-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się Wrocław i jego mieszkańcy? Jak zmieniło się Twoje osiedle, dzielnica, sąsiedzka okolica? Centrum Korona zachęca swoich klientów do poznawania historii swojego miasta oraz zgłaszania dawnych zdjęć, które zachowały się w rodzinnych albumach. Najciekawsze fotografie zostaną wydrukowane i zaprezentowane na specjalnej wystawie W CH Korona, a ich autorzy, poza zaproszeniem na wernisaż, otrzymają dodatkowo karty podarunkowe o wartości 50 zł.

Centrum Korona zawsze stara się być blisko Wrocławia i jego mieszkańców, oferując nie tylko szeroką ofertę handlową, ale też organizując wydarzenia integrujące i aktywizujące osoby w każdym wieku. Tym razem wrocławskie centrum postanowiło przybliżyć swoim sąsiadom tajemniczą i pełną ciekawych wątków historię ich miasta, organizując wystawę zdjęć Wrocławia sprzed lat. Prezentowane tam fotografie będą pochodzić z prywatnych kolekcji mieszkańców. To doskonała okazja, by przejrzeć rodzinne albumy i pochwalić się wyjątkowymi ujęciami stolicy Dolnego Śląska.

„Centrum Korona od 22 lat jest integralną częścią krajobrazu Wrocławia. W tym czasie stało się jednym z ulubionych obiektów handlowo-rozrywkowych dla pobliskich mieszkańców. Staramy się wykorzystać ten potencjał jak najlepiej. Regularnie angażujemy się w inicjatywy społeczne oraz wydarzenia ważne dla lokalnej społeczności. To właśnie z myślą o mieszkańcach zorganizowaliśmy wystawę fotografii. Archiwalne zdjęcia Wrocławia udostępnialiśmy już w naszych mediach społecznościowych. Okazało się, że jest to niezwykle ciekawy temat dla naszych odbiorców i wielu z nich posiada zdjęcia sprzed wielu lat, na których Wrocław wygląda zupełnie inaczej. Postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie zebrać kolekcję dawnych fotografii sąsiedzkich dzielnic oraz samego Wrocławia, które zasługują na to, by zostały zapamiętane” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.

Zdjęcia do konkursu można zgłaszać do 23 października za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Uczestnicy mogą przesłać kilka fotografii, ale każda z nich musi być wykonana po 1996 roku. W zgłoszeniu należy podać również przybliżoną datę wykonania zdjęcia, przedstawione na nim miejsce oraz swoje dane kontaktowe. Następnie zostanie wybranych 50 najciekawszych fotografii, które po wydrukowaniu stworzą wyjątkową wystawę w Centrum Korona. Jej otwarcie zaplanowane jest na 6 listopada, a zdjęcia podziwiać będzie można do soboty, 20 listopada. Posiadacze wyróżnionych zdjęć otrzymają również zaproszenie na wernisaż oraz kartę podarunkową na zakupy o wartości 50 zł.

Ponadto każdy, kto w sobotę, 6 listopada oraz w piątek i sobotę, 12-13 listopada przyniesie ze sobą do Centrum Korona historyczne zdjęcia Wrocławia, będzie miał okazję podziwiać je na wystawie. Fotografie będą zbierane przez hostessy, skanowane, a następnie wyświetlane na monitorze w centrum.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.