Zwyciężczyni Mrs. Poland International wyłoniona
W czwartek 20 kwietnia br. odbyła się gala konkursu Mrs. Poland International dla Kobiet Sukcesu. Ten prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty został zorganizowany w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Zwyciężczyni, Julia Kovalchuk, będzie reprezentować Polskę w konkursie w Stanach Zjednoczonych podczas Mrs. International. Na gali pojawiło się wiele osobistości ze świata showbiznesu, m.in. Ida Nowakowska, Krzysztof Ibisz, Cleo, Daniel Qczaj, Joanna Moro i nie tylko.
W pierwszej edycji konkursu wzięły udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej. Każda z uczestniczek otrzymała koronę, ale to Julia Kovalchuk jako zwyciężczyni Mrs. Poland International będzie reprezentować nasz kraj podczas lipcowego konkursu w USA.
W jury konkursu zasiadły osoby ze świata showbiznesu: Ida Nowakowska, Daniel Qczaj, Joanna Moro i Karolina Woźniak, a także biznesu: Robin Towle Mrs. International (USA), Victoria Faynblant Mrs. International (Ukraina), Beata Drzazga, Alex Gorbachev, Marcin Andrzejewski, Izabela Bieńkowska i Mariusz Pujszo. Prowadzącym galę był Krzysztof Ibisz, a Cleo uświetniła wieczór wspaniałym występem muzycznym.
Na gali pojawiło się również wiele gwiazd, tj.: Monika Richardson, Laura Samojłowicz, Iwona Węgrowska, Kasia Nova, Patrycja Wieja, Tomasz Iwan.
- Cieszę się, że w tym roku udało nam się pokazać wspaniałe Kobiety Sukcesu mieszkające w Polsce. Wszystkie Panie zaprezentowały się znakomicie i każda zasługiwała na zwycięstwo. W tym roku jednak Polskę będzie reprezentować Julia Kovalchuk, jako Mrs. Poland International. Wszystkim uczestniczkom gratuluję. Pamiętajmy, że kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Partnerami generalnymi konkursu byli Lexus Żerań, Renaissance Warsaw Airport Hotel, Leo Beauty Clinic i Dr. Spiller, a partnerami oficjalnymi Qczaj Natura i KinaDs. Pozostałymi sponsorami byli: Colibra, O'Wino, Jest Taki Dzień, Dance Family, Fit For Face, Sensual Spa, Miolli, Milo Home, Via Aroma, Krasivo Project, Dekoria, U' Smiech.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.