Komunikaty PR

Zwyciężczyni Mrs. Poland International wyłoniona

2023-04-24  |  10:00
Biuro prasowe

W czwartek 20 kwietnia br. odbyła się gala konkursu Mrs. Poland International dla Kobiet Sukcesu. Ten prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty został zorganizowany w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Zwyciężczyni, Julia Kovalchuk, będzie reprezentować Polskę w konkursie w Stanach Zjednoczonych podczas Mrs. International. Na gali pojawiło się wiele osobistości ze świata showbiznesu, m.in. Ida Nowakowska, Krzysztof Ibisz, Cleo, Daniel Qczaj, Joanna Moro i nie tylko.

W pierwszej edycji konkursu wzięły udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej. Każda z uczestniczek otrzymała koronę, ale to Julia Kovalchuk jako zwyciężczyni Mrs. Poland International będzie reprezentować nasz kraj podczas lipcowego konkursu w USA.

W jury konkursu zasiadły osoby ze świata showbiznesu: Ida Nowakowska, Daniel Qczaj, Joanna Moro i Karolina Woźniak, a także biznesu: Robin Towle Mrs. International (USA), Victoria Faynblant Mrs. International (Ukraina), Beata Drzazga, Alex Gorbachev, Marcin Andrzejewski, Izabela Bieńkowska i Mariusz Pujszo. Prowadzącym galę był Krzysztof Ibisz, a Cleo uświetniła wieczór wspaniałym występem muzycznym.

Na gali pojawiło się również wiele gwiazd, tj.: Monika Richardson, Laura Samojłowicz, Iwona Węgrowska, Kasia Nova, Patrycja Wieja, Tomasz Iwan.

- Cieszę się, że w tym roku udało nam się pokazać wspaniałe Kobiety Sukcesu mieszkające w Polsce. Wszystkie Panie zaprezentowały się znakomicie i każda zasługiwała na zwycięstwo. W tym roku jednak Polskę będzie reprezentować Julia Kovalchuk, jako Mrs. Poland International. Wszystkim uczestniczkom gratuluję. Pamiętajmy, że kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.

Partnerami generalnymi konkursu byli Lexus Żerań, Renaissance Warsaw Airport Hotel, Leo Beauty Clinic i Dr. Spiller, a partnerami oficjalnymi Qczaj Natura i KinaDs. Pozostałymi sponsorami byli: Colibra, O'Wino, Jest Taki Dzień, Dance Family, Fit For Face, Sensual Spa, Miolli, Milo Home, Via Aroma, Krasivo Project, Dekoria, U' Smiech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura BRAK ZDJĘCIA
2024-04-24 | 01:00

Jak dbać o prawa autorskie?

Od 1995 roku dzięki inicjatywie UNESCO obchodzimy 23 kwietnia Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Z tej okazji powinniśmy przyjrzeć się dobrym praktykom dbania o prawa autorskie, np. dorobkowi Tove Jansson, autorki Muminków.
Kultura Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024
2024-04-16 | 20:00

Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza wszystkich na obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego ONZ. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 20 kwietnia
Kultura Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
2024-03-28 | 15:00

Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna

Partnerstwo – z Fundacją Światowego Dziedzictwa Kinderdijk – będzie polegało na wykorzystaniu wiedzy technicznej AkzoNobel oraz innowacyjnych powłok firmy w celu konserwacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.