Kup kartę graficzną INNO3D z serii GeForce RTX 40 i za darmo odbierz grę Black M
Istnieje wiele argumentów za tym, by wybrać kartę graficzną GeForce RTX 40, jednak zapaleni gracze otrzymali teraz dodatkowy powód do zakupu wymarzonego układu od INNO3D.
Trwa promocja, w ramach której przy zakupie karty graficznej INNO3D z serii GeForce RTX 40 można odebrać za darmo grę Black Myth: Wukong. Jakie warunki muszą zostać spełnione? Należy nabyć kartę graficzną GeForce RTX 4080 SUPER, RTX 4080, RTX 4070 Ti SUPER, RTX 4070 Ti, RTX 4070 SUPER lub RTX 4070 od INNO3D do dnia 19 sierpnia bieżącego roku (akcja nie dotyczy kart RTX 4060 Ti i RTX 4060). Następnie wystarczy już tylko oczekiwać na e-maila z kodem uprawniającym do odbioru gry, który trzeba zrealizować do 19 września.
Nieprzypadkowo to właśnie gra Black Myth: Wukong dodawana jest teraz do kart graficznych INNO3D GeForce RTX 40. Najnowsza produkcja studia Game Science imponuje oprawą graficzną z pełnym ray tracingiem symulującym właściwości światła emitowanego z nieograniczonej liczby źródeł, a także zapewniającym fizycznie poprawne cienie, odbicia i globalne oświetlenie na wszystkich obiektach. Co więcej, gra jest w stanie zrobić użytek z technologii NVIDIA DLSS. Dla wielu graczy będzie to zatem idealny tytuł startowy, w sam raz do przekonania się możliwościach układu GeForce RTX 40.
Black Myth: Wukong to trzecioosobowa gra akcji z elementami RPG, która pozwala wyruszyć w ekscytującą podróż po chińskiej mitologii jako Wybraniec i odkrywać rozległy i magiczny świat pełen wyzwań i cudów. Gracz ma okazję odkryć tajemnice starożytnych legend i wspaniałej przeszłości.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.