Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail stawia na sezonowy asortyment. Nie tylko w foodservice

2023-09-26  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

Lagardère Travel Retail w Polsce stawia na sezonowość. Jesienne produkty zagościły już nie tylko w konceptach foodservice’owych, ale także w innych formatach operatora, który w Polsce zarządza blisko 1000 punktów sprzedaży pod ponad 40 różnymi markami – takimi jak 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free, Inmedio, Relay i So Coffee. To pierwszy rok, w którym kampanie sezonowe w Lagardère Travel Retail wystartowały w wielu brandach w tym samym czasie.

Jesienne smaki w So Coffee i Costa Coffee

Oferta sezonowa w konceptach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce pojawiła się z początkiem września. Jest to widoczne szczególnie, ale nie tylko w konceptach kawiarnianych. W menu So Coffee w ramach kampanii „Bajeczna jesień” pojawiły się m.in. karmelove dyniolatte, cappuccino o smaku szarlotki z cynamonem oraz dwie herbaty: zielona z rokitnikiem i grapefruitem oraz czarna z pomarańczą, śliwką i cytryną. Wśród sezonowych nowości znalazły się też ciasta, m.in. sernik korzenny z gruszką i tarta śliwkowa.

Jesienna kampania trwa również w polskich kawiarniach Costa Coffee, którymi Lagardère Travel Retail zarządza od lutego tego roku. W menu pojawiła się nowość: Apple Pie Latte o smaku szarlotki, a także sprawdzony jesienny duet Maplenut Latte i Maplenut Frappe. Jesień zaowocowała też rozszerzeniem współpracy z LOTTE Wedel i marką Ptasie Mleczko o nowy napój: Ptasie Mleczko Caramel Macchiato Frappe. Poza tym w sezonowej ofercie Costa Coffee są dostępne nowe kanapki serwowane w wersji z chrupiącym pieczywem na zakwasie.

Jesień w Inmedio, 1Minute Smacznego! i w konceptach lotniskowych

Sezonowe menu w sieciach kawiarni to coś, do czego klienci już zdążyli się przyzwyczaić. Jednak w tym roku spółka Lagardère Travel Retail w Polsce zdecydowała się iść o krok dalej. Pierwszego września ruszyły też jesienne kampanie w sieciach convenience i duty free.

Stawiamy na sezonowość nie tylko w konceptach gastronomicznych. Również w innych naszych punktach pojawiły się jesienne produkty – m.in. w sieciach Inmedio TOP&POP i 1Minute Smacznego!, a także w lotniskowych sklepach Premium Food Gate i Aelia Duty Free. Co ważne, sezonowym modyfikacjom w tych formatach nie podlega wyłącznie oferta foodowa, bo np. w Inmedio TOP&POP promujemy jesienne świece zapachowe, kule i pudry do kąpieli, a w Aelia Duty Free rozszerzamy ofertę perfum. Uzupełniając asortyment o propozycje sezonowe, współpracujemy blisko z producentami i dbamy o lokalny, polski charakter promowanej oferty. Przykładowo, kosmetyki dostępne w jesiennej ofercie Inmedio TOP&POP dostarcza Stara Mydlarnia. To kierunek, który odpowiada wprost na trendy rynkowe i na potrzeby konsumentów we wszystkich segmentach, w których działamy – mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Przykładów lokalnych produktów sezonowych w ofercie konceptów Lagardère Travel Retail w Polsce jest więcej. Na półkach sklepu Premium Food Gate na warszawskim lotnisku Chopina klienci znajdą m.in. unikatowy zestaw miodów z Beskidu Małego (prosto z Pasieki Łysoń), marynowane grzyby z Podlasia w opakowaniu o kształcie borowika (marki Leśne Skarby) oraz aromatyczne, suszone śliwki z polskich sadów, otulone aromatem gorzkiej czekolady (Śliwka Nałęczowska). Z kolei Aelia Duty Free wprowadziła do oferty edycję limitowaną Chopin Potato Vodka ze specjalną, zaprojektowaną specjalnie dla sieci etykietą przedstawiającą polskie symbole i krajobrazy.

Sezonowe promocje z Kameleonem

Na jesienne produkty dostępne w ofercie Lagardère Travel Retail w Polsce obowiązują specjalne promocje. Można z nich skorzystać za pomocą aplikacji Kameleon. Jedyny w Polsce multibrandowy program lojalnościowy działa obecnie w 800 punktach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w różnych lokalizacjach na lotniskach i w przestrzeni miejskiej, w tym na dworcach, stacjach metra i osiedlach, a także w retail parkach i centrach handlowych. Mechanizm programu jest oparty o cashback.

Kameleon buduje świadomość naszych marek i zwiększa powracalność klientów do punktów sprzedaży. Oferuje bony za regularne zakupy i liczne promocje – m.in. zniżkę w wysokości 30 proc. na kolejne zakupy po 5 wykonanych transakcjach. Liczba użytkowników aplikacji stale rośnie. Liczymy na to, że docenią oni także nasze oferty sezonowe – podkreśla Dariusz Sinkiewicz.

 

***

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.