LeoVegas Group to open state-of-the-art technology center at Mindspace Koszyki
LeoVegas Group, the Swedish mobile gaming company, is opening its first office in Warsaw at Mindspace Koszyki, the boutique flex office provider in the heart of the city. The company joined Mindspace to provide an office solution for 60 employees that will work under a hybrid work model.
The LeoVegas Group (NASDAQ:LEO.ST) is a leading international mobile gaming operator with some of the best-known brands in its portfolio, offering award-winning online casino and sports betting services to players around the world. The new Warsaw tech hub is a key part of the group’s strategy to remain at the forefront of new technology and innovation in product, personalisation and payments. LeoVegas Group currently employs over 850 people and intends to significantly grow its team across the world. In addition to current recruitment efforts in Sweden, the UK and the Netherlands, the group is building a team of 60 developers in Warsaw.
Mindspace offers a wide array of hybrid office solutions, enabling companies to easily manage split teams and their dynamic and flexible work schedules. Moreover, as Mindspace members, LeoVegas Group employees will be able to enjoy the numerous amenities and benefits - at no additional cost - to the more than 30 Mindspace locations across Europe, the United States and Israel.
“I am truly looking forward to our collaboration with the LeoVegas Group,” said Michał Kwinta, City Lead Poland at Mindspace. “We’re honored that the LeoVegas Group chose Mindspace Koszyki as the home-base for their Polish offices. Our central location in Warsaw, flexible lease, unique design, and highest level of service are just a few of the factors that influenced their decision to lease offices with us. It’s clear that companies are eager to see their employees in the office again as Mindspace Koszyki is at more than 95% occupancy and we have been seeing a continued high interest from SMBs and large enterprises.”
Magnus Gagnelid, Project Coordinator at LeoVegas Group, said: “We are very happy to launch our new hub in Warsaw. It is a key part of our strategy to stay right at the forefront of innovation, new product development, and payments, while offering a highly personalised experience to our customers. Our new Warsaw tech hub at Mindspace Koszyki will kickstart this next phase of development!”
Recently, several of the Mindspace Koszyki portfolio companies have decided to expand their office space: Billennium, an international IT company, now has an office for 81 people (previously 65), and the global payments operator Adyen has expanded its space by 56 workstations (previously it has 20 workstations).
Given this increased interest and success of the location, the global flex operator decided to expand its Warsaw location and to lease additional space, dedicated to events and functions at Hala Koszyki, on the first floor of the facility.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.