Letnie wyzwanie Kupon WOW! w Kaufland to kolejna szansa na punkty PAYBACK
Zainteresowanie, jakim cieszyło się wśród klientów sieci Kaufland wyzwanie: „Wygrilluj kupon WOW”, zaowocowało kolejną wakacyjną akcją promocyjną. Sezon letni w pełni, dlatego nowa odsłona akcji dotyczyć będzie lodów. Od 7 lipca użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą zbierać wirtualne naklejki i zasilać swoje konto nowymi punktami.
Lato to czas gorących upalnych dni i chłodnych przekąsek oraz deserów. Produktem, po jaki w tym czasie sięgamy najczęściej i najchętniej, są wszelkiego rodzaju napoje chłodzące, a także lody, bez których trudno byłoby sobie wyobrazić słoneczne wakacje. To właśnie z nimi związane jest kolejne letnie wyzwanie „Kupon WOW!”, które wystartowało w drugim tygodniu lipca. Aby je podjąć, należy dysponować zarejestrowaną kartą oraz aktywną aplikacją PAYBACK. Kluczowe jest także upewnienie się, że mamy udzieloną zgodę marketingową – warto to sprawdzić w swoich ustawieniach konta PAYBACK zanim przystąpimy do wyzwania.
Lodowe wyzwanie na gorące lato
Zasady są proste – wystarczy trzy razy zrobić zakupy w sieci Kaufland za minimum 100 zł, uwzględniając w nich każdorazowo przynajmniej jeden artykuł z kategorii lodów. Za każde zakupy spełniające wymagania promocji przyznawana jest jedna wirtualna naklejka (dziennie można zdobyć jedną naklejkę). Osoba podejmująca wyzwanie może śledzić jego postępy w aplikacji PAYBACK, która informuje, ile naklejek jeszcze trzeba zdobyć. Komplet trzech wirtualnych naklejek to „Kupon WOW!” odpowiadający wartości 25 zł w punktach do zdobycia przy kolejnych zakupach za minimum 50 zł (po uprzedniej aktywacji kuponu nagrody). Akcja trwa od 7 do 27 lipca. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie: kaufland.pl/PAYBACK.
Program PAYBACK to realne oszczędności dla klientów sieci. Zgromadzone punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne na stronie programu PAYBACK i na kolejne zakupy w sklepach Kaufland lub u innych partnerów programu. Dodatkowo dla posiadaczy zarejestrowanej karty PAYBACK przewidziane są wyjątkowe promocje dostępne w aktualnej gazetce oraz w aplikacji Kaufland.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.