Lexmark zdobywa 5 gwiazdek CRN piąty raz z rzędu
Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, został uhonorowany przez CRN®, markę należącą do The Channel Company, prestiżową oceną 5 gwiazdek w Przewodniku po programach partnerskich na rok 2022.
CRN opublikował tegoroczną listę najlepszych programów partnerskich, oferowanych przez firmy technologiczne. Coroczny Przewodnik po programie partnerskim CRN wskazuje najbardziej satysfakcjonujące programy partnerskie i daje wgląd w ich mocne strony.
Firmy są oceniane na podstawie ich inwestycji w ofertę programową, rentowności programów partnerskich, dostępność szkoleń i zasobów marketingowych dla partnerów oraz wsparcie sprzedaży i komunikacji. Ocenę 5 gwiazdek otrzymują tylko wybrane firmy, które wykazują się najwyższą jakością i wykraczają poza ramy swoich programów partnerskich, dzięki czemu konsekwentnie wspierają rozwój i i stymulują dobre zmiany w kanale IT.
Firma Lexmark została wyróżniona za program Lexmark Connect, który obejmuje różne ścieżki dostosowane do konkretnego modelu biznesowego partnera i bazy klientów, z ofertami i programami dostosowanymi do unikalnych potrzeb partnera.
– Jesteśmy zaszczyceni, że już piąty rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni 5-gwiazdkową oceną w Przewodniku po programie partnerskim CRN – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. – Jest to potwierdzenie naszego nieustannego zaangażowania w wspieranie naszych partnerów. Chcemy ułatwić im realizację celów biznesowych i stać się bardziej konkurencyjnymi.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.