Lexus nawiązuje współpracę z Igą Świątek
Wzorem międzynarodowego zaangażowania w tenis, Lexus Polska zaprosił do współpracy najbardziej utalentowaną tenisistkę młodego pokolenia - Igę Świątek. Upór w dążeniu do perfekcji i inteligencja to cechy, które zdecydowanie łączą tenisistkę z uznaną marką motoryzacyjną.
Umowa uwzględnia branding, logotyp marki Lexus pojawi się na oficjalnym stroju turniejowym Igi.
-„Lexus zaangażował się w sport, ponieważ osiągnięcia sportowców są wymierne - to, co osiągnęli zawdzięczają swojej pracy, determinacji i talentowi. Są wzorem
i inspiracją dla młodych ludzi. Jest nadzieja, że dzięki nim polski sport zaistnieje mocno na międzynarodowych arenach" – mówi Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.
Sport to pasja i praca. Kiedy Lexus spotyka na swojej drodze młodego, utalentowanego człowieka, który ambitnie podchodzi do swojej kariery zawodowej, stara się mu pomóc. Sezon 2019 był dla Igi Świątek bardzo udany. Dobre wyniki pozwoliły jej awansować do TOP 50 światowego rankingu WTA. Iga jest 2 tenisistką na świecie w swojej kategorii wiekowej (rocznik 2001).
- „Wybór Igi nie jest przypadkowy. Najlepsza technika i technologia, niezwykłe umiejętności oraz wrażliwość – te cechy możemy znaleźć zarówno u Igi,
jak i w naszych samochodach oraz całej filozofii Lexusa” – powiedziała Monika Małek, Lexus PR Manager.
Lexus mocno angażuje się we wspieranie polskich sportowców. Japońska marka współpracowała m.in. z Agnieszką Radwańską i Marcinem Gortatem.
- „Jestem bardzo zadowolona nawiązaniem współpracy z marką Lexus Polska, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Cieszy mnie fakt, że Lexus wspiera moje zawodowe przedsięwzięcia. Mam poczucie, że razem możemy zajść naprawdę daleko” – przyznaje Iga Świątek
-,,Iga ma w Lexusowej rodzinie wsparcie i bez względu na wyniki - jest członkiem naszego teamu i wie, że może liczyć na nas w każdej sytuacji. Mam nadzieję, że czuje, iż stoi za nią potężna firma i wszędzie na świecie wychodząc na kort może być pewna, że jesteśmy z nią, że trzymamy kciuki i kibicujemy jej całym sercem”. – mówi Jacek Pawlak
Od czasu powstania marki w 1989 roku w USA. Lexus, wytyczył nie tylko nowe standardy, jakości produktu, lecz również zredefiniował koncepcję luksusu pojmowanego, jako całość doświadczeń w odniesieniu do technologii, wzornictwa i poczucia komfortu. Nic dziwnego, że filozofia marki Lexus, stanowi inspirację dla przedstawicieli świata kultury, sztuki i sportu na najwyższym, światowym poziomie. Teraz wraz z Igą marka Lexus będzie udowadniać, że ta filozofia ma przełożenie na sukces.
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Doświadczenia Ukrainy są cenną lekcją dla polskich medyków. Pomagają się przygotować na potencjalny konflikt
– Ukraińskie doświadczenia z frontu są cenną lekcją dla wojskowych służb medycznych w Polsce, która zmienia podejście do zabezpieczenia medycznego na wypadek ewentualnego konfliktu – mówi gen. broni prof. dr hab. n. med. Grzegorz Gielerak, dyrektor WIM – PIB. Jak podkreśla, wiele się mówi o konieczności zwiększania wydatków na zakupy broni i sprzętu wojskowego, a wciąż stosunkowo mało uwagi poświęca się budowaniu bezpieczeństwa medycznego.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Konsument
Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników
Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.