Komunikaty PR

Lexus nawiązuje współpracę z Igą Świątek

2020-08-10  |  20:00
Biuro prasowe
Do pobrania Lexus/Iga ( 6.38 MB )

Wzorem międzynarodowego zaangażowania w tenis, Lexus Polska zaprosił do  współpracy najbardziej utalentowaną tenisistkę młodego pokolenia - Igę Świątek. Upór w dążeniu do perfekcji i inteligencja to cechy, które zdecydowanie łączą tenisistkę z uznaną marką motoryzacyjną.

Umowa uwzględnia branding, logotyp marki Lexus pojawi się na oficjalnym stroju turniejowym Igi.

-„Lexus zaangażował się w sport, ponieważ osiągnięcia sportowców są wymierne - to, co osiągnęli zawdzięczają swojej pracy, determinacji i talentowi. Są wzorem
 i inspiracją dla młodych ludzi. Jest nadzieja, że dzięki nim polski sport zaistnieje mocno na międzynarodowych arenach
" – mówi Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

Sport to pasja i praca. Kiedy Lexus spotyka na swojej drodze młodego, utalentowanego człowieka, który ambitnie podchodzi do swojej kariery zawodowej, stara się mu pomóc. Sezon 2019 był dla Igi Świątek bardzo udany. Dobre wyniki pozwoliły jej awansować do TOP 50 światowego rankingu WTA. Iga jest 2 tenisistką na świecie w swojej kategorii wiekowej (rocznik 2001).

- „Wybór Igi nie jest przypadkowy. Najlepsza technika i technologia, niezwykłe umiejętności oraz wrażliwość – te cechy możemy znaleźć zarówno u Igi,
jak i w naszych samochodach oraz całej filozofii Lexusa”
– powiedziała Monika Małek, Lexus PR Manager.

Lexus mocno angażuje się we wspieranie polskich sportowców. Japońska marka współpracowała m.in. z Agnieszką Radwańską i Marcinem Gortatem.

- „Jestem bardzo zadowolona nawiązaniem współpracy z marką Lexus Polska, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Cieszy mnie fakt, że Lexus wspiera moje zawodowe przedsięwzięcia. Mam poczucie, że razem możemy zajść naprawdę daleko” – przyznaje Iga Świątek

-,,Iga ma w Lexusowej rodzinie wsparcie i bez względu na wyniki - jest członkiem naszego teamu i wie, że może liczyć na nas w każdej sytuacji. Mam nadzieję, że czuje, iż stoi za nią potężna firma i wszędzie na świecie wychodząc na kort może być pewna, że jesteśmy z nią, że trzymamy kciuki i kibicujemy jej całym sercem”. – mówi Jacek Pawlak

Od czasu powstania marki w 1989 roku w USA. Lexus, wytyczył nie tylko nowe standardy, jakości produktu, lecz również zredefiniował koncepcję luksusu pojmowanego, jako całość doświadczeń w odniesieniu do technologii, wzornictwa i poczucia komfortu. Nic dziwnego, że filozofia marki Lexus, stanowi inspirację dla przedstawicieli świata kultury, sztuki i sportu na najwyższym, światowym poziomie. Teraz wraz z Igą marka Lexus będzie udowadniać, że ta filozofia ma przełożenie na sukces.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Sportigio łączy sport, technologię i biznes: relacja z Innovation Day 2024 Biuro prasowe
2024-07-23 | 09:00

Sportigio łączy sport, technologię i biznes: relacja z Innovation Day 2024

Sportigio, startup z branży sportstech, który rewolucjonizuje współpracę i komunikację między klubami sportowymi, ich fanami oraz sponsorami, zorganizował wydarzenie dla
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.