Komunikaty PR

Liczi i marakuja – nowe smaki kulek żelowych Fan&JOY od Fanex

2022-09-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Do pobrania info.pras. ( 0 MB )

Fanex – polski producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty dwie nowe wersje Fan&JOY - kulek żelowych z płynnym środkiem. Dwa nowe smaki owocowego kawioru - liczi i marakuja - to znakomity dodatek nie tylko do deserów, czy napojów. To także świetny sposób na przełamanie smaku w wytrawnych daniach.

Fan&JOY – żelki z płynnym środkiem – zostały stworzone w odpowiedzi na potrzeby rynku gastronomicznego. Są innowacyjnym sposobem na wprowadzanie owocowych smaków w niezwykle ciekawej formie. Powstały z połączenia soków oraz naturalnego ekstraktu z alg morskich. Kulki dzięki swojej wyjątkowej konsystencji, podczas ich spożywania eksplodują smakiem dając wyjątkowe doznania.

Żelki z płynnym środkiem dzięki swojej elastycznej otoczce mają wręcz nieograniczone zastosowanie jako świetny dodatek spożywczy - począwszy od popularnej Bubble Tea, poprzez produkty mleczarskie, napoje, soki, drinki alkoholowe, galaretki, wszelkie desery i wyroby cukiernicze, skończywszy na wyszukanych potrawach restauracyjnych.

Po wprowadzeniu dwóch nowych wersji, Fan&JOY dostępne są teraz w aż sześciu smakach: liczi, marakuja, truskawka, limonka, jagoda oraz pomarańcza. Oprócz swoich walorów smakowych, przyciągają uwagę także swoimi jaskrawymi i wyrazistymi kolorami, przez co stanowić mogą estetyczny element dekoracyjny dań oraz napojów.

- Dostępne dotychczas w ofercie Fanex cztery smaki żelowych kulek Fan&Joy, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród naszych Klientów. Pomysłowość i kreatywność szefów kuchni w wykorzystaniu Fan&Joy pokazała nam, jak wszechstronny jest to produkt. Dlatego też sięgnęliśmy po kolejne, tym razem tropikalne smaki, a więc liczi i marakuję. Teraz tworzenie nowych deserów, wytrawnych dań, czy też napojów nawiązujących tematyką do egzotycznej kuchni, będzie dużo łatwiejsze i z pewnością uruchomi wyobraźnię niejednego kucharza, barmana, czy też pasjonata kulinariów – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.

Produkty sprzedawane są w 1-kg wiaderkach.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL Biuro prasowe
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System
Przemysł spożywczy Marek Wądołowski nowym prezesem zarządu spółki POLOmarket
2024-11-07 | 15:00

Marek Wądołowski nowym prezesem zarządu spółki POLOmarket

  Rada Nadzorcza spółki POLOmarket z dniem 4 listopada powołała na stanowisko Prezesa Zarządu Pana Marka Wądołowskiego. Marek Wądołowski posiada wieloletnie
Przemysł spożywczy 65 tys. paczek pomocowych dla rodzin w Zimbabwe wyruszyło z fabryki w Pudliszkac
2024-11-06 | 09:45

65 tys. paczek pomocowych dla rodzin w Zimbabwe wyruszyło z fabryki w Pudliszkac

Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rozwój rolnictwa kluczowy dla przetrwania Ukrainy. Odpowiada ono za ponad 60 proc. dochodów z eksportu

Instytut Europy Środkowej podaje, że w ciągu niespełna trzech lat areał zasiewów w Ukrainie zmniejszył się o ponad 21 proc., z 28,6 mln ha w 2021 roku do 22,5 mln ha w 2024 roku. Jednocześnie sektor rolny stał się kluczowym źródłem dochodów budżetu państwa. Chociaż wartość eksportu spadła, to jego udział w dochodach ze sprzedaży zagranicznej wzrósł z 41 do 61 proc. – Rozwój rolnictwa jest kluczowy dla przetrwania Ukrainy – podkreśla dr n. ekon. Oksana Kiforenko z IERiGŻ-PIB.

Transport

Czas na nowe podejście do lotnisk regionalnych. Również do ich finansowania

Czas pandemii COVID-19 był okresem próby dla lotnisk regionalnych, ale też pokazał konieczność unowocześnienia podejścia biznesowego w strukturze właścicielskiej i modelu zarządzania – wskazuje ubiegłoroczna rządowa strategia rozwoju lotnictwa. Jak podkreśla Karol Halicki z Podlaskiej Izby Lotniczej, to może być dobry moment na rozpoczęcie debaty o częściowej prywatyzacji tych lotnisk. Analiza nowych modeli powinna uwzględniać nie tylko kwestie ekonomiczne, ale również wpływ lotnisk na rozwój regionów czy bezpieczeństwo kraju.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.