Lider Starachowice poszerzył swoją ofertę o produkty kuchenne marki Zwieger
Maciej Gaździcki
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/
Wyposażenie kuchenne jak dla profesjonalistów. Zwieger w Lider Starachowice
Oferta Lider Starachowice - dystrybutora urządzeń elektronicznych, w tym AGD i RTV - poszerzyła się o kolejną markę. Jest to zyskująca popularność w Polsce marka produktów kuchennych Zwieger.
W ofercie marki Zwieger znaleźć można garnki, patelnie, sztućce i noże, zastawę stołową, a także akcesoria kuchenne. Tworzymy dla tych, którzy tak jak my, cenią sobie w kuchni przede wszystkim jakość i funkcjonalność, dlatego w swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów wykonanych z najlepszych surowców, cechujących się bezpieczeństwem i wygodą użytkowania. (...) Produkty Zwieger to wszystko, czego potrzebujesz by móc czerpać czystą radość z gotowania i spożywania posiłków - czytamy na stronie producenta. Od 2016 roku ambasadorem marki jest jest Michel Moran - restaurator, szef kuchni, gospodarz programów kulinarnych ("MasterChef", "MasterChef Junior", "MasterChef Nastolatki")
W dystrybucji Lider są obecnie różnego rodzaju noże (do warzyw i owoców, plastrowania) wraz z ostrzałkami, patelnie (do naleśników, grillowe, uniwersalne, głębokie, wok), garnki, brytfanny czy czajniki z gwizdkiem.
Lider Starachowice zachęca do sprawdzenia produktów Zwieger w swojej ofercie, a także zaprasza do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących marki Zwieger - specyfikacji produktów, ich dostępności oraz możliwości współpracy.
Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady
W Polsce rośnie sprzedaż dóbr luksusowych. Jak nie stracić tej grupy klientów?
Zwrotka jako pierwszy operator systemu kaucyjnego w Polsce korzysta z bazy GS1
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym
Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.
IT i technologie
Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.
Infrastruktura
Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku
Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.