Komunikaty PR

Lidl Polska przekazuje ponad 4 mln zł na WOŚP – 43 mln zł przez 14 lat

2023-01-31  |  12:00

Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki w ramach 31. Finału WOŚP. Sieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki aż 4 mln zł! Od początku współpracy sieć wspólnie z klientami wsparła Fundację łączną kwotą ponad 43 mln zł.

Tradycyjnie, jak co roku, partnerzy oraz darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowanie zbiórek na cel Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Część z nich, wraz z deklarowaną sumą, poznaliśmy już w trakcie Finału, który odbył się w minioną niedzielę 29 stycznia br. Dla Lidl Polska to już 14 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Tym razem zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały od 15 grudnia 2022 roku i zaowocowały wspaniałym wynikiem – aż 4 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

- To ogromne emocje. Gramy z Fundacją WOŚP już od 14 lat, każdego roku z jeszcze większym zapałem. Dziękuję klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Mimo inflacji i wojny za wschodnią granicą, pokazaliśmy wielką siłę, serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.


Pomoc na wielką skalę

W tym roku w sklepach Lidl Polska, poza specjalną zbiórką, odbyła się sprzedaż wyjątkowych gadżetów z serduszkiem WOŚP. Firma po raz kolejny wzięła również udział w finałowych aukcjach charytatywnych. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, a także kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana i zaserwowana przez samego Szefa Kuchni. Kwoty zebrane w trakcie aukcji również zostaną przekazane na realizację celu 31. Finału.

 


Współpraca pomiędzy Lidl Polska a WOŚP trwa już 14 lat. Przez ten czas sieć przekazała na cele Fundacji łączną kwotę ponad 43 mln zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.