Komunikaty PR

Lidl ponownie wyposaża polskie szkoły w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów”

2023-11-28  |  12:30
Biuro prasowe

19 listopada zakończyła się druga edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”, w którą zaangażowało się ponad 10 300 polskich szkół. Rozdano imponującą liczbę ponad 24 milionów Talenciaków, które placówki wymieniają na wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Do wyboru jest ponad 120 nagród w 7 kategoriach!

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” została przeprowadzona po raz drugi i jej celem jest wspieranie młodych talentów, jak również doposażenie polskich placówek – szkół podstawowych, ogólnokształcących, branżowych oraz technicznych. W ramach pierwszej edycji Lidl Polska przekazał prawie 40 tys. nagród ponad 10 600 szkołom, które zgłosiły się do programu. Druga edycja cieszyła się równie dużym zainteresowaniem – wzięło w niej udział ponad 10 300 placówek.

„Szkoły Pełne Talentów” to ogólnopolski program, dzięki któremu mamy realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą i rozwijają się polskie dzieci. W Lidl Polska chętnie angażujemy się w działania związane z odpowiedzialnością obywatelską. Wspieramy polską młodzież w rozwijaniu swoich pasji i talentów. W końcu to młodzi są naszą przyszłością mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Od 1 września do 5 listopada br. klienci sieci Lidl Polska w zamian za dokonane zakupy otrzymywali specjalne vouchery – Talenciaki, które mogli przekazać wybranej przez siebie szkole. Do 17 grudnia br. placówki mogą wymieniać je na wybrany spośród 7 kategorii sprzęt. Katalog nagród obejmuje ponad 120 atrakcyjnych pozycji, takich jak stół do tenisa stołowego, laptopy oraz inne pomoce naukowe, sprzęt sportowy lub elektroniczny.

Spotkanie z Robertem Lewandowskim

Zakończył się również dodatkowy konkurs dla szkół organizowany w ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły miały za zadanie przygotować wideo z udziałem uczniów. Było warto, ponieważ konkursową nagrodą główną było spotkanie uczniów wyróżnionych szkół z Robertem Lewandowskim.

Laureatami konkursu zostały trzy placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Rudziczce, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczborku oraz Szkoła Podstawowa nr 35 w Bydgoszczy. Uczniowie nagrodzonych szkół spotkali się z Robertem Lewandowskim w dniu 22 listopada w Warszawie. Podczas wydarzenia dzieci brały udział w quizie o zdrowym odżywianiu, obejrzały razem z Robertem Lewandowskim zwycięskie w konkursie nagrania, znany piłkarz odpowiadał także na pytania dzieci, a spotkanie zostało zwieńczone wspólną sesją zdjęciową.

Jestem dumny, że projekt „Szkoły Pełne Talentów” po raz drugi zakończył się wielkim sukcesem. Dzięki tej akcji razem spełniamy marzenia polskich uczniów oraz pomagamy im rozwinąć ich talenty! Podczas spotkania z uczniami widziałem wiele uśmiechniętych dzieci. Trzymam kciuki za ich przyszłość – wierzę, że zdobędą to, o czym marzą – komentuje Robert Lewandowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.