Lisner ma apetyt na nowe kategorie
Grow
ul. Senatorska 2
00-075 Warszawa
paulina.piotrowska|agencjagrow.pl| |paulina.piotrowska|agencjagrow.pl
+ 48 790 526 226
https://agencjagrow.pl/
Lisner, rozpoznawalna i ciesząca się uznaniem na rynku marka, znana głównie z produktów śledziowych, sałatek i past kanapkowych, ma apetyt na dalszy rozwój. Chcąc poszerzyć portfolio, Lisner podpisał umowę zmierzającą do zakupu części biznesu Grupy Graal związanej z kategoriami konserw rybnych, dań gotowych i marynat.
Lisner należy do UTM (Unternehmensgruppe Theo Müller), w skład której wchodzą liczne, dostępne na całym świecie, znaczące marki z branży mleczarskiej, rybnej i delikatesowej (w tym dressingów) oraz z sektora usług. W Polsce UTM reprezentują głównie brandy Müller i Lisner. Ambicją Grupy jest wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów poprzez poszerzanie oferty produktowej w segmencie rybnym i delikatesowym. Planowana przez Lisnera akwizycja wspiera te aspiracje i ma potencjał wzbogacić portfolio o nowe, komplementarne produkty. Od wielu lat Lisner jest innowacyjnym producentem, który z sukcesem wprowadza nowości produktowe, wpływając tym samym na rozwój rynku spożywczego.
Lisner Holding Sp. z o.o. potwierdza, że w dniu 16 lutego została podpisana umowa pomiędzy stronami transakcji. Jej sfinalizowanie jest uwarunkowane uzyskaniem zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Grupa Graal jest producentem oferującym zróżnicowane portfolio w kategorii rybnej i mięsnej, którego flagowymi produktami są konserwy rybne. Obecnie Grupa należy do jej założyciela i funduszu private equity. Posiada kilka zakładów o różnych profilach produkcji zlokalizowanych w północnej części kraju oraz własne centrum dystrybucyjne.
Lisner jest pewien, że po sfinalizowaniu transakcji zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi skorzystają na poszerzeniu portfolio produktowego, kolejnych inwestycjach w nowe technologie oraz wprowadzanych rozwiązaniach przyjaznych środowisku.
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.