Komunikaty PR

Lody bez cukru i laktozy – “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich z nową ofertą

2022-08-26  |  01:00
Biuro prasowe

“U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich stawia na desery w wersji fit! W tym sezonie menu sieci poszerzyło się o nowe smaki lodów wegańskich, bezcukrowych czy bez laktozy. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy zmagają się z alergiami, są na różnych dietach lub po prostu – zależy im na zdrowym odżywianiu.


Sieć WLP “u Lodziarzy” powstała w 2016 roku, szerząc trend na lody rzemieślnicze, które są produkowane z mleka, cukru i owoców. Oparte na tradycyjnej recepturze, miały być alternatywą dla amerykańskich świderków czy lodów włoskich.


Franczyza szybko zyskała popularność w całym kraju – dziś liczy około 100 punktów w Polsce. Jej znakiem rozpoznawczym stały się nietypowe smaki, na przykład lody o smaku rokitnika z jarzębiną, sera korycińskiego czy sękacza. Składniki, z których są robione, często nawiązują do kuchni regionu, z którego wywodzi się sieć, czyli Podlasia.


– Od początku istnienia naszej marki oferujemy zimne desery o prostym składzie, bez zbędnych, sztucznych dodatków. Do menu wprowadziliśmy także sorbety, które powstają z prawdziwych, dojrzałych owoców czy lody wegańskie na bazie napoju ryżowego. Jednak w ostatnim czasie głębiej weszliśmy w temat zdrowego odżywiania i specjalistycznych diet. Zauważyliśmy, że istnieje nisza na rynku, a klienci coraz częściej pytają o “lody bez”: glutenu, mleka, cukru czy laktozy – tłumaczy Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group, do której należy WLP “u Lodziarzy”.
-

W efekcie Wytwórnia Lodów Polskich opracowała unikatowe receptury “lodów dla wymagających”. To desery stworzone dla osób, które z różnych powodów nie chcą bądź nie mogą jeść tradycyjnych słodkości. Są to weganie, cukrzycy, osoby z nietolerancją glutenu, z alergiami czy unikających pewnych składników ze względu na styl życia – na przykład sportowcy czy osoby intensywnie trenujące na siłowni.


Bez cukru, czyli zdrowiej


– Co wyróżnia nasze lody? Przede wszystkim fakt, że nie dodajemy do nich cukru, tylko naturalne słodziki. Dzięki temu są one mniej kaloryczne w porównaniu do tradycyjnych wersji. Dodatkowo odpowiedniki lodów mlecznych powstają na bazie napojów roślinnych – ryżowego lub kokosowego. Bez obaw mogą je więc spożywać osoby z nietolerancją laktozy czy z alergią na białko mleka krowiego. Kiedyś tacy klienci mieli do wyboru głównie sorbety. Dzisiaj menu jest znacznie bogatsze – mówi współwłaściciel sieci.


Lody bez cukru i mleka od WLP “u Lodziarzy” są dostępne w wielu zróżnicowanych smakach, a menu stale się powiększa o kolejne propozycje.


– Chcemy rozwijać się w tym kierunku, ponieważ widzimy, że tego oczekują od nas klienci. Ale warto zaznaczyć, że tradycyjne lody także są i będą dostępne w naszej ofercie. Czerpiemy inspiracje z różnych źródeł, ponieważ chcemy trafiać do szerokiego grona odbiorców. Dlatego śmiało możemy powiedzieć, że każdy znajdzie u nas coś dla siebie – podsumowuje Radosław Charubin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.