Logistyka dla telekomunikacji prosto z SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków
Firma SEGRO, wiodący właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, przedłużyła umowę najmu o kolejne trzy lata na ponad 3 200 m2 powierzchni magazynowej zlokalizowanej w SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków z firmą Lognet, wiodącym dostawcą materiałów instalacyjnych i usług logistycznych dla rynku telekomunikacyjnego.
Magazyn dedykowany Lognet, znajdujący się w Pruszkowie, liczy ponad 3 200 m2 powierzchni, na terenie której przedsiębiorstwo realizuje kompleksową obsługę logistyczną i techniczną firm związanych z telekomunikacją. Pozytywne doświadczenia w ramach współpracy z SEGRO oraz dogodna lokalizacja obiektu przyczyniły się do decyzji o przedłużeniu umowy najmu i dalszej działalności na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków.
- Elastyczne podejście dewelopera i zarządcy nieruchomości oraz nasza długoletnia współpraca sprawiły, że mamy pełne zaufanie do SEGRO, a powierzchnia magazynowa, którą wynajmujemy spełnia wszystkie nasze oczekiwania związane zarówno z wielkością, jak i wyposażeniem. Nie bez znaczenia w tym przypadku była również lokalizacja – park logistyczny w Pruszkowie wyróżnia się strategicznym położeniem, które ze względu na specyfikę naszego biznesu było bardzo ważnym czynnikiem decyzyjnym o przedłużeniu współpracy – podkreśla Tomasz Chodkowski, Członek Zarządu Lognet.
- Cieszymy się, że firma Lognet zaufała SEGRO, powtórnie wybierając obiekt magazynowy w Pruszkowie. Pokazuje to, że jakość oferowanych przez nas powierzchni magazynowych oraz obsługa parków logistycznych znajdują się na najwyższym poziomie – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.
SEGRO Logistics Park Warsaw, Pruszków to ponad 69 tys. m2 nowoczesnej przestrzeni produkcyjno-magazynowej. Strategiczne położenie w pobliżu autostrady A2 (węzeł Pruszków) oraz drogi krajowej nr 2, łączącej Warszawę i Poznań sprawia, że park jest doskonale skomunikowany z centrum pobliskiej Warszawy oraz całym krajem. To jeden z czterech parków logistycznych SEGRO, na terenie którego znajdują się ule dla pszczół. Ta inicjatywa CSR została wyróżniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019”.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.