Logistyka nie zwalnia tempa: Green Factory Logistics buduje nowy magazyn
Obowiązujące ograniczenia związane z pandemią COVID-19 odcisnęły swoje piętno na wielu gałęziach gospodarki. Wiele sektorów musiało przejść na tzw. stand-by – ograniczyć lub wstrzymać działalność, narażając się na ryzyko przyszłych problemów finansowych. Trudna sytuacja postawiła pod znakiem zapytania zaplanowane na ten rok inwestycje w wielu firmach.
Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w magazynowania, kompletacji i spedycji produktów świeżych, zdecydował się kontynuować plany rozbudowy infrastruktury. Aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo i sprawności realizowanych usług, firma inwestuje w rozbudowę swojej infrastruktury. Nowa powierzchnia magazynowa zostanie oddana do użytku w czerwcu br. zwiększając tym samym możliwości operacyjne w obecnej lokalizacji operatora - Błonie k/Warszawy
– Chociaż rynek boryka się z problemami, uznaliśmy, iż działania związane z inwestycją należy kontynuować, ponieważ w ten sposób nie tylko rozwijamy swoją działalność, ale przede wszystkim wspieramy naszych klientów – mówi Paweł Lorek, członek zarządu Green Factory Logistics. – Chcemy, aby nasze usługi jak najskuteczniej wspierały ich plany sprzedażowe. Niedawno rozpoczęliśmy akcję „Świat na zakręcie solidarność w biznesie”, w ramach której wypracowujemy najlepsze standardy współpracy między polskimi firmami. Uważam, że bardzo ważnym elementem jest właśnie zapewnianie partnerom doskonałego zaplecza logistycznego do prowadzenia ich biznesu. Udoskonalamy się po to, aby oni także mogli gwarantować ofertę precyzyjnie odpowiadającą na bieżące potrzeby rynku. A to oznacza jeszcze większy nacisk na kwestię bezpieczeństwa prowadzonego biznesu.
Nowy obiekt Green Factory Logistics o powierzchni 5 tys. m2 pomieści dwie oddzielne indywidualne komory chłodnicze i sześć ramp. Pozwoli to na dostosowanie obiektu do konkretnych potrzeb producentów świeżej żywności oraz kompleksową obsługę w zakresie: x-dock, którego popularność rośnie ze względu na optymalizację i charakter sektora fresh, stock – zapewniając pełną niezależność dróg procesowych, a także kompletowania i przepakowywania. Co więcej, umożliwi także produkowanie zestawów, standów promocyjnych czy miksowanie produktów przy linii. Takie przeznaczenie magazynu zapewni „przelotową” formułę funkcjonowania, przez co, przy zachowaniu niezbędnych standardów, procesy wejścia i wyjścia nie będą wzajemnie się krzyżowały. Dzięki nowej przestrzeni obecny magazyn firmy zyska na możliwościach przepustowych.
- Zakładamy, że nowy obiekt pozwoli nam na podniesienie przepustowości o 80 proc., bez utraty możliwości składowych – zapewnia Paweł Lorek. – Zwiększając możliwości magazynu, zwiększamy tym samym gwarancję zachowania jakości, terminowości, a także szybkości i skuteczności reakcji na wahania zamówień naszych klientów. Pozwoli to nam na obsługę zdecydowanie większych wolumenów niż do tej pory, zapewniając bezpieczeństwo przechowywanych produktów i pozytywny wpływ na jakość pracy.
Nowe powierzchnie magazynowe Green Factory Logistics wzmocnią konkurencyjność oferty i usług spółki w zakresie wyspecjalizowanych świadczeń, którymi jest logistyka produktów spożywczych w kontrolowanych temperaturach.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.