Komunikaty PR

Logistyka nie zwalnia tempa: Green Factory Logistics buduje nowy magazyn

2020-05-04  |  11:00
Biuro prasowe

Obowiązujące ograniczenia związane z pandemią COVID-19 odcisnęły swoje piętno na wielu gałęziach gospodarki. Wiele sektorów musiało przejść na tzw. stand-by – ograniczyć lub wstrzymać działalność, narażając się na ryzyko przyszłych problemów finansowych. Trudna sytuacja postawiła pod znakiem zapytania zaplanowane na ten rok inwestycje w wielu firmach.

 

Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w magazynowania, kompletacji i spedycji produktów świeżych, zdecydował się kontynuować plany rozbudowy infrastruktury. Aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo i sprawności realizowanych usług, firma inwestuje w rozbudowę swojej infrastruktury. Nowa powierzchnia magazynowa zostanie oddana do użytku w czerwcu br. zwiększając tym samym możliwości operacyjne w obecnej lokalizacji operatora - Błonie k/Warszawy

 

Chociaż rynek boryka się z problemami, uznaliśmy, iż działania związane z inwestycją należy kontynuować, ponieważ w ten sposób nie tylko rozwijamy swoją działalność, ale przede wszystkim wspieramy naszych klientów – mówi Paweł Lorek, członek zarządu Green Factory Logistics. – Chcemy, aby nasze usługi jak najskuteczniej wspierały ich plany sprzedażowe. Niedawno rozpoczęliśmy akcję „Świat na zakręcie solidarność w biznesie”, w ramach której wypracowujemy najlepsze standardy współpracy między polskimi firmami. Uważam, że bardzo ważnym elementem jest właśnie zapewnianie partnerom doskonałego zaplecza logistycznego do prowadzenia ich biznesu. Udoskonalamy się po to, aby oni także mogli gwarantować ofertę precyzyjnie odpowiadającą na bieżące potrzeby rynku. A to oznacza jeszcze większy nacisk na kwestię bezpieczeństwa prowadzonego biznesu.

 

Nowy obiekt Green Factory Logistics o powierzchni 5 tys. m2 pomieści dwie oddzielne indywidualne komory chłodnicze i sześć ramp. Pozwoli to na dostosowanie obiektu do konkretnych potrzeb producentów świeżej żywności oraz kompleksową obsługę w zakresie: x-dock, którego popularność rośnie ze względu na optymalizację i charakter sektora fresh, stock – zapewniając pełną niezależność dróg procesowych, a także kompletowaniaprzepakowywania. Co więcej, umożliwi także produkowanie zestawów, standów promocyjnych czy miksowanie produktów przy linii. Takie przeznaczenie magazynu zapewni „przelotową” formułę funkcjonowania, przez co, przy zachowaniu niezbędnych standardów, procesy wejścia i wyjścia nie będą wzajemnie się krzyżowały. Dzięki nowej przestrzeni obecny magazyn firmy zyska na możliwościach przepustowych.

 

- Zakładamy, że nowy obiekt pozwoli nam na podniesienie przepustowości o 80 proc., bez utraty możliwości składowych – zapewnia Paweł Lorek. – Zwiększając możliwości magazynu, zwiększamy tym samym gwarancję zachowania jakości, terminowości, a także szybkości i skuteczności reakcji na wahania zamówień naszych klientów. Pozwoli to nam na obsługę zdecydowanie większych wolumenów niż do tej pory, zapewniając bezpieczeństwo przechowywanych produktów i pozytywny wpływ na jakość pracy.

Nowe powierzchnie magazynowe Green Factory Logistics wzmocnią konkurencyjność oferty i usług spółki w zakresie wyspecjalizowanych świadczeń, którymi jest logistyka produktów spożywczych w kontrolowanych temperaturach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.