Komunikaty PR

Emirates pomagają ludności w Bejrucie dzięki hojności swoich klientów

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe

Ponad miesiąc po niszczycielskich wybuchach w Bejrucie Emirates nadal działają na rzecz poszkodowanych społeczności. Dzięki hojności swoich klientów z całego świata linie dostarczają niezbędne przesyłki, przyczyniając się tym samym do zapewnienia lepszego bytu dla tych, którzy ucierpieli w wybuchach. Z różnych zakątków świata od klientów przewoźnika wciąż napływają datki w postaci gotówki lub mil Skywards, co zwiększa zdolność Emirates SkyCargo do budowania zasobów i zapewniania niezbędnego transportu lotniczego do Libanu.

Ponad 12 000 darowizn ze 140 krajów w formie gotówki lub mil Skywards wpłynęło za pośrednictwem dedykowanego, bezpiecznego i wygodnego portalu Emirates Airline Foundation oraz strony internetowej Emirates. Kraje, z których spłynęła znaczna część darowizn to Wielka Brytania, Indie, Australia, Niemcy, Stany Zjednoczone, Włochy, Nowa Zelandia, Tajwan, Japonia i RPA.

Ponadto wielu członków Emirates Skywards wykazało się ogromną hojnością i zaangażowaniem w pomoc dla poszkodowanych podczas katastrofy w Bejrucie. Dokonali oni indywidualnych wpłat w wysokości blisko 250 000 mil. W sumie członkowie Emirates Skywards przekazali dotychczas ponad 120 milionów mil. Linie Emirates przekażą darowizny w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Darowizny umożliwiły organizacjom humanitarnym na efektywny transport sprzętu i zaopatrzenia medycznego, żywności i innych towarów pierwszej potrzeby bezpośrednio do Bejrutu z Emirates SkyCargo, linii lotniczych cargo należących do Emirates. Dodatkowo ze swojej strony przewoźnik zapewnia 20% obniżkę opłat za transport lotniczy przesyłek.

Od 13 sierpnia Emirates SkyCargo przewiozły 160 000 kilogramów artykułów medycznych i żywności w ramach kilku misji do Bejrutu, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi. W przygotowaniu są już kolejne transporty, a w sześciu następnych, planowanych na najbliższe tygodnie, przewiezione będą artykuły pierwszej potrzeby medycznej, niepsująca się żywność, odzież, PPE, środki higieniczne i artykuły weterynaryjne.

Emirates z zaangażowaniem pomagają społecznościom, którym na co dzień służą. Za pośrednictwem Emirates Airline Foundation linie obsługują ponad 30 projektów humanitarnych i filantropijnych w 18 krajach, w tym w czterech krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Emirates latają do Libanu od prawie 30 lat i obecnie obsługują dwa dzienne połączenia do Bejrutu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo Biuro prasowe
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj
Lotnictwo III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
2023-11-23 | 14:00

III edycja Italian-Polish Aerospace Forum

Za nami najważniejsze wydarzenie dotyczące współpracy naukowej i biznesowej pomiędzy Włochami a Polską w sektorze lotniczo-kosmicznym. Już po raz trzeci międzynarodowi eksperci
Lotnictwo Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
2023-08-23 | 11:00

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]

Jeszcze w tym roku ruszy rozbudowa strefy operacyjnej wrocławskiego lotniska. Jako pierwsze rozpoczną się prace przy nowej płycie postojowej. Potem powstanie droga szybkiego zjazdu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.