Goodyear zaprezentuje innowacyjną linię opon lotniczych na Paris Air Show 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear będzie obecny podczas 54. edycji Paris Air Show, gdzie zaprezentuje innowacyjną linię opon lotniczych. Wystawa zbiega się w czasie ze 125. urodzinami Goodyear i będzie okazją do zaprezentowania wizji firmy zawartej w programie odpowiedzialności korporacyjnej "Better Future". Goodyear ma ponad stuletnie doświadczenie w branży lotniczej poparte zamówieniami od wiodących światowych producentów samolotów, takich jak Airbus oraz Boeing.
Podczas targów Paris Air Show, które odbędą się w Le Bourget Parc des Expositions w dniach 19-25 czerwca, Goodyear zaprezentuje m.in. oponę Flight Radial, która jest montowana np. w Boeingu 737 MAX (rozmiar H44.5x16.5R21) i 777X (rozmiar 52x21.0R22).
Dzięki mocniejszej i zarazem lżejszej konstrukcji, opona Goodyear Flight Radial pozwala obniżyć ogólną masę samolotu i zapewnienia bardziej komfortowe lądowania. Jej inne atuty to dłuższa żywotność, trwałość i wydajność. Mocne, sztywne pasy bieżnika z ulepszonymi mieszankami gumowymi zapewniają stabilność wymiarów i zwiększoną odporność na przecięcia. Z kolei konstrukcja radialna pomaga osiągnąć większą liczbę lądowań, a zoptymalizowana konstrukcja stopki zmniejsza masę opony.
„Jako firma z bogatym dziedzictwem w lotnictwie, cieszymy się, że możemy być częścią tego wiodącego w branży wydarzenia. Paris Air Show gromadzi globalną społeczność lotniczą, więc to doskonała okazja, aby zaprezentować naszą gamę opon i nawiązać kontakt z klientami oraz partnerami z branży,” powiedział Joe Burke, dyrektor generalny Goodyear Global Aviation.
Opony lotnicze Goodyear są homologowane do wielu najbardziej zaawansowanych samolotów pasażerskich na świecie, w tym Airbusa A320neo, Boeinga 737 MAX i odrzutowców biznesowych, takich jak Citation X+, Praetor 500/600 i Gulfstream G500.
Stoisko Goodyear Aviation Tires będzie zlokalizowane w hali 3 i oznaczone numerem D 73.
Bieżniki Goodyear Aviation
Od prawie 100 lat bieżnikowane opony Goodyear Aviation są ekonomicznym i bardziej zrównoważonym wyborem dla flot linii lotniczych, ponieważ wydłużają żywotność karkasów opon i wymagają mniejszego zużycia surowców niż zakup nowej opony. Ponadto zaawansowane technologie mieszanki bieżnika zapewniają niezawodne osiągi, oferując jednocześnie wydajną i skuteczną opcję dla współczesnych klientów linii lotniczych.
Więcej informacji o produktach lotniczych Goodyera można znaleźć na stronie www.GoodyearAviation.com.
Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024
AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami
Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.