Goodyear zaprezentuje innowacyjną linię opon lotniczych na Paris Air Show 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear będzie obecny podczas 54. edycji Paris Air Show, gdzie zaprezentuje innowacyjną linię opon lotniczych. Wystawa zbiega się w czasie ze 125. urodzinami Goodyear i będzie okazją do zaprezentowania wizji firmy zawartej w programie odpowiedzialności korporacyjnej "Better Future". Goodyear ma ponad stuletnie doświadczenie w branży lotniczej poparte zamówieniami od wiodących światowych producentów samolotów, takich jak Airbus oraz Boeing.
Podczas targów Paris Air Show, które odbędą się w Le Bourget Parc des Expositions w dniach 19-25 czerwca, Goodyear zaprezentuje m.in. oponę Flight Radial, która jest montowana np. w Boeingu 737 MAX (rozmiar H44.5x16.5R21) i 777X (rozmiar 52x21.0R22).
Dzięki mocniejszej i zarazem lżejszej konstrukcji, opona Goodyear Flight Radial pozwala obniżyć ogólną masę samolotu i zapewnienia bardziej komfortowe lądowania. Jej inne atuty to dłuższa żywotność, trwałość i wydajność. Mocne, sztywne pasy bieżnika z ulepszonymi mieszankami gumowymi zapewniają stabilność wymiarów i zwiększoną odporność na przecięcia. Z kolei konstrukcja radialna pomaga osiągnąć większą liczbę lądowań, a zoptymalizowana konstrukcja stopki zmniejsza masę opony.
„Jako firma z bogatym dziedzictwem w lotnictwie, cieszymy się, że możemy być częścią tego wiodącego w branży wydarzenia. Paris Air Show gromadzi globalną społeczność lotniczą, więc to doskonała okazja, aby zaprezentować naszą gamę opon i nawiązać kontakt z klientami oraz partnerami z branży,” powiedział Joe Burke, dyrektor generalny Goodyear Global Aviation.
Opony lotnicze Goodyear są homologowane do wielu najbardziej zaawansowanych samolotów pasażerskich na świecie, w tym Airbusa A320neo, Boeinga 737 MAX i odrzutowców biznesowych, takich jak Citation X+, Praetor 500/600 i Gulfstream G500.
Stoisko Goodyear Aviation Tires będzie zlokalizowane w hali 3 i oznaczone numerem D 73.
Bieżniki Goodyear Aviation
Od prawie 100 lat bieżnikowane opony Goodyear Aviation są ekonomicznym i bardziej zrównoważonym wyborem dla flot linii lotniczych, ponieważ wydłużają żywotność karkasów opon i wymagają mniejszego zużycia surowców niż zakup nowej opony. Ponadto zaawansowane technologie mieszanki bieżnika zapewniają niezawodne osiągi, oferując jednocześnie wydajną i skuteczną opcję dla współczesnych klientów linii lotniczych.
Więcej informacji o produktach lotniczych Goodyera można znaleźć na stronie www.GoodyearAviation.com.
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024
AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.