Lucky Luciano Pictures ze stałą współpracą z markami OLX i OTOMOTO

Lucky Luciano Pictures podpisało umowę o stałej współpracy na wyłączność przy produkcji kampanii video dla marek OLX i OTOMOTO, których operatorem jest Grupa OLX sp. z o.o.
Po kilku wspólnie zrealizowanych, bardzo udanych projektach, dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures nawiązał współpracę na wyłączność z markami OLX i OTOMOTO.
– Od zawsze stawialiśmy na długoterminowe relacje i współpracę. Ta umowa jest dowodem, że byliśmy i jesteśmy na dobrej drodze. Daje nam to możliwość angażowania się w projekty na dużo wcześniejszym etapie niż zwykle. Mamy przez to szansę osiągnąć najlepsze efekty i od samego początku optymalizować produkcję – mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.
Wśród dotychczasowych realizacji są m.in. nagradzana kampania promująca Przesyłki OLX, kampania „Internetowe porady Roberta Makłowicza” traktujące o bezpieczeństwie w sieci oraz pierwsza w historii marki kampania dla kategorii Motoryzacja „Kieruj się na OLX” realizowana razem z OTOMOTO.
– Powodem podjęcia takiej decyzji są profesjonalizm, doskonałe zrozumienie potrzeb klienta i zaufanie, jakie wzajemnie do siebie mamy – tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Na planie filmowym podobnie jak w życiu, poza doskonale wykonaną robotą, liczą się dla mnie wspaniali ludzie i świetna zabawa, a ekipa Lucky Luciano spełnia te wyśrubowane kryteria.
---
Lucky Luciano Pictures to wielokrotnie nagradzany dom produkcyjny, tworzący jakościowy kontent filmowy dla polskich i międzynarodowych klientów, wyróżniający się butikowym serwisem i autorskim programem wsparcia produkcyjnego dla klienta.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.