Komunikaty PR

Luksusowe delikatesy online – serwis deli2.pl już dostępny dla klientów

2021-01-11  |  15:00
Biuro prasowe

Deli2.pl - „najlepsze delikatesy, jeden adres”

Nowatorski serwis internetowy oferuje produkty pochodzące od różnych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów luksusowych. Ponieważ istniejące na rynku serwisy „delivery” sprzedają tylko podstawowe produkty spożywcze, spółka Deli2 postawiła stworzyć sklep, którego oferta będzie zgodna z oczekiwaniami bardziej wymagających klientów. Bez wychodzenia z domu, w trybie 24/7 klienci mogą zamówić świeże, a także trudno dostępne towary od sprawdzonych lokalnych producentów czy dostawców. Serwis deli2.pl jak jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. Co jeszcze można kupić w delikatesach deli2.pl? Świeżo poławiane ryby i owoce morza: turboty, krewetki, ostrygi, ośmiornice, kawior, świetnej jakości mięsa wołowe i wieprzowe, naturalne wędliny, bio warzywa i owoce, trufle czy sery z każdego zakątka świata.

B2C na przykładzie deli2.pl – szybko i pod same drzwi

Spółka w ciągu kilku tygodni uruchomiała sklep internetowy działający na Magento, umożliwiając swoim klientom wygodne zakupy online. Centrum zarządzania całym procesem jest SAP Business One, który oprócz ERP jest platformą komunikacji pomiędzy klientem, sklepem, dostawcą i kurierem. Jak to działa? Klient składa zamówienie w sklepie internetowym, które następnie jest procesowane w SAP, automatycznie rozdzielane i wysyłane per dostawca. Jednocześnie w aplikacji Geotraxx kurierzy dostają informację skąd odebrać poszczególne towary od dostawców. Co istotne, data realizacji zamówienia to jednocześnie dzień odbioru towaru od dostawcy – aby był on jak najświeższy. Produkty są następnie rozdzielane na zlecenia, kompletowane i przekazywane kurierom do dostarczenia. Informacja o odbiorcy trafia z SAP do aplikacji Geotraxx usprawniając planowanie tras.

e-commerce z SAP Business One - zarządzanie sprzedażą w oparciu o zaawansowane raporty i analizy

Dostęp do zaawansowanych, wbudowanych i dedykowanych raportów oraz analiz generowanych w technologii SAP HANA umożliwia stałą kontrolę jakości obsługi jak również dopasowania oferty do oczekiwań klientów. W przypadku Deli2.pl jest to szczególnie ważne, ponieważ w ofercie sklepu są też artykuły wymagające specjalnego przechowywania i transportu, np. świeże ryby i owoce morza. Dane analityczne generowane w SAP, dotyczące bieżących zamówień i tendencji zakupowych mają bezpośrednie przełożenie na usprawnienie procesów logistycznych, skrócenie czasu dostawy, a tym samym na jakość dostarczanych towarów i szybkość obsługi klientów.

„Serwis internetowy dla najbardziej wymagających Klientów wymaga nowoczesnych rozwiązań. Dlatego korzystamy z platformy informatycznej SAP Business One HANA. Szybka i bezpieczna dostawa, wysoka jakość produktów, najnowsze technologie, a to wszystko pod jednym adresem: www.deli2.pl” – podsumowuje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.