Lycamobile wspiera Ukrainę.
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Od początku trwania wojny na Ukrainie operator telefonii komórkowej Lycamobile wspiera uchodźców przybywających do Polski. Firma nieodpłatnie przekazała ponad 20 000 kart SIM ze specjalnie przygotowaną ofertą do Ukrainy.
Regularnie są realizowane kolejne dostawy. Dedykowane pakiety i karty SIM z instrukcją w języku ukraińskim ułatwiają osobom uciekającym przed wojną na Ukrainie kontakt z rodzinami, które musiały pozostać na miejscu. Każda karta zawiera 20 GB internetu, 250 minut i 250 sms’ów na Ukrainę do Kievstar oraz 250 minut i 250 sms'ów do innych sieci w Polsce. Połączenia i sms’y do Lycamobile w Polsce są nielimitowane.
Taką kartę można otrzymać nieodpłatnie w punktach recepcyjnych (m.in. w Medyce, Przemyślu, Warszawie, Dołhobyczowie, Horodle, Dorohusku, Nadarzynie czy w Kielcach). W działaniach sieć komórkową wspierają również sieci sklepów Relay, Inmedio i Teletorium. Ponadto każdego dnia specjalnie przygotowany zespół bada sytuację punktów recepcyjnych w całej w Polsce i w zależności od potrzeb dostarczane są kolejne karty SIM ze specjalnie przygotowanymi pakietami.
Od zawsze misją operatora telefonii komórkowej Lycamobile było ułatwienie komunikacji międzynarodowej za pomocą jak najniższych kosztów połączeń. Tym razem, zwłaszcza w tak szczególnym czasie nie mogło być inaczej.
#SolidarnizUkrainą

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.