Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku
Maczfit, lider cateringów dietetycznych w Polsce, właśnie obchodzi 7. urodziny. Czym dzisiaj może pochwalić się firma? Jakie kroki poczyniła w ciągu ostatnich kilku lat? 350 000 zaufanych klientów, blisko 600 pracowników i dowóz do prawie 1800 miast w całym kraju – to tylko niektóre z sukcesów głównego gracza w branży diet pudełkowych. Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć?
Jeszcze 7 lat temu posiłki Maczfit wyjeżdżały z jednej z warszawskich restauracji, a w kuchni, poza założycielem, pracowali kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów. Firma początkowo dowoziła jedynie na terenie Warszawy. Zaś zaledwie rok później uruchomiła dostawę w 14 największych, polskich miastach – a dzisiaj dociera do konsumentów z blisko 1800 lokalizacji! I tak, po zaledwie kilku latach od rozpoczęcia działalności, może cieszyć się zaufaniem 350 000 klientów.
– Maczfit nie był pierwszym cateringiem dietetycznym w Polsce, ale już siedem lat temu wyróżniał się na tle konkurencji różnorodnością oferowanych dań, ich smakiem, sposobem podania, a przede wszystkim jakością. Rozwój firmy przyśpieszyło dodatkowo rosnące znaczenie trendu convenience, na który staramy się stale odpowiadać. Dziś nasz catering dietetyczny jest niezwykle wygodą propozycją, która pozwala jeść zdrowo i smacznie. To rozwiązanie idealne dla ludzi żyjących szybko, a jednocześnie takich, którzy w kuchni nie godzą się na kompromisy – mówi Maciej Lubiak, prezes cateringu dietetycznego Maczfit.
Obecnie Maczfit jest częścią znanej Grupy Żabka – największej sieci sklepów spożywczych typu convenience w Europie. Firma zatrudnia blisko 600 pracowników, w tym aż 55 kucharzy, a także cały pion Wsparcia Operacyjnego (a w nim dział Dietetyków, NPD, Dystrybucję, Zaopatrzenie i Biuro Obsługi Klienta). Marka nieustannie poszerza swoją działalność – obecnie posiada już cztery siedziby, w tym najnowsze biuro w Wilanowie. Co ciekawe, dysponuje także zaawansowaną technologicznie halą produkcyjną o powierzchni prawie 3000 m2. M.in. dzięki takim możliwościom, brand oferuje już nie tylko trzynaście gotowych diet, ale także dietę z wyborem dań – w ramach której klienci decydują się na 5 z 25 dostępnych dziennie posiłków.
Z okazji 7. urodzin Maczfit prowadzi kampanię promocyjną #GłodniCelebracji, w ramach której zachęca konsumentów do wspólnej celebracji.
Więcej informacji na temat marki Maczfit znajdziesz na stronie www.maczfit.pl.

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.