Komunikaty PR

Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku

2022-05-18  |  14:00
Biuro prasowe

Maczfit, lider cateringów dietetycznych w Polsce, właśnie obchodzi 7. urodziny. Czym dzisiaj może pochwalić się firma? Jakie kroki poczyniła w ciągu ostatnich kilku lat? 350 000 zaufanych klientów, blisko 600 pracowników i dowóz do prawie 1800 miast w całym kraju – to tylko niektóre z sukcesów głównego gracza w branży diet pudełkowych. Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć?

 

Jeszcze 7 lat temu posiłki Maczfit wyjeżdżały z jednej z warszawskich restauracji, a w kuchni, poza założycielem, pracowali kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów. Firma początkowo dowoziła jedynie na terenie Warszawy. Zaś zaledwie rok później uruchomiła dostawę w 14 największych, polskich miastach – a dzisiaj dociera do konsumentów z blisko 1800 lokalizacji! I tak, po zaledwie kilku latach od rozpoczęcia działalności, może cieszyć się zaufaniem 350 000 klientów.

Maczfit nie był pierwszym cateringiem dietetycznym w Polsce, ale już siedem lat temu wyróżniał się na tle konkurencji różnorodnością oferowanych dań, ich smakiem, sposobem podania, a przede wszystkim jakością. Rozwój firmy przyśpieszyło dodatkowo rosnące znaczenie trendu convenience, na który staramy się stale odpowiadać. Dziś nasz catering dietetyczny jest niezwykle wygodą propozycją, która pozwala jeść zdrowo i smacznie. To rozwiązanie idealne dla ludzi żyjących szybko, a jednocześnie takich, którzy w kuchni nie godzą się na kompromisy mówi Maciej Lubiak, prezes cateringu dietetycznego Maczfit.

Obecnie Maczfit jest częścią znanej Grupy Żabka – największej sieci sklepów spożywczych typu convenience w Europie. Firma zatrudnia blisko 600 pracowników, w tym aż 55 kucharzy, a także cały pion Wsparcia Operacyjnego (a w nim dział Dietetyków, NPD, Dystrybucję, Zaopatrzenie i Biuro Obsługi Klienta). Marka nieustannie poszerza swoją działalność – obecnie posiada już cztery siedziby, w tym najnowsze biuro w Wilanowie. Co ciekawe, dysponuje także zaawansowaną technologicznie halą produkcyjną o powierzchni prawie 3000 m2. M.in. dzięki takim możliwościom, brand oferuje już nie tylko trzynaście gotowych diet, ale także dietę z wyborem dań – w ramach której klienci decydują się na 5 z 25 dostępnych dziennie posiłków.

Z okazji 7. urodzin Maczfit prowadzi kampanię promocyjną #GłodniCelebracji, w ramach której zachęca konsumentów do wspólnej celebracji.

Więcej informacji na temat marki Maczfit znajdziesz na stronie www.maczfit.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu

Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.