MADOGZ autorem spotu do wiosennej kampanii opon sportowych Continental
Continental po raz kolejny powierzył agencji MADOGZ realizację działań promocyjnych w kanałach digital. Centralnym punktem wiosennej kampanii marki przygotowanej przez agencję jest spot internetowy promujący opony sportowe.
Najnowsza kampania Continental promuje opony z serii SportContact 7, które oprócz sportowych osiągów zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa na mokrej i suchej nawierzchni niezależnie od klasy pojazdu.
Osią działań komunikacyjnych jest spot będący kontynuacją serii opartej na koncepcie kontrastujących ze sobą bohaterów: będącego uosobieniem pewności siebie i porządku Conrada oraz chaotycznego i ciągle zaskakiwanego przez los Jacusia. Zestawienie dwóch postaci nieuchronnie prowadzi do serii zabawnych sytuacji, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon Continental.
W najnowszym spocie nieposiadający prawa jazdy Jacuś trafia na tor wyścigowy, gdzie Conrad zabiera go na jazdę testową sportowym samochodem wyposażonym w opony SportContact 7.
Wyróżnialny koncept opracowany przez MADOGZ i bardzo dobre przyjęcie poprzednich kampanii w naszej grupie docelowej, sprawiły, że po raz kolejny w centrum komunikacji digitalowej umieściliśmy spot z Conradem i Jacusiem. Nowa odsłona przygód bohaterów ma wszystko, aby stać się kolejnym hitem - mówi Ewa Zawadzka, Brand & Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.
W przypadku kampanii realizowanych dla marki Continental posłużyliśmy się platformą nawiązującą do formatu sitcomu. Humor wykorzystany przez nas w spotach Continental sprawia, że widzowie oglądają je z przyjemnością i zaciekawieniem. Analizując dotychczasowe kampanie, widzimy wyraźnie, że dłuższe, dwuminutowe filmy osiągają wyniki nieosiągalne dla tradycyjnych 15 czy 30 sekundowych spotów reklamowych, które widzowie odruchowo pomijają. W efekcie gwarantujemy kilkukrotnie dłuższy kontakt odbiorcy z marką – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director w MADOGZ.
Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie powstał dwuminutowy spot wideo, który jest emitowany na platformach społecznościowych Facebook i YouTube. Komunikację wspierają kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network. Działania reklamowe potrwają do początku maja.
Za ideę kreatywną, produkcję spotu i przygotowanie kreacji reklamowych na potrzeby kampanii, a także za działania performance odpowiada agencja MADOGZ.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.