Komunikaty PR

Mają 24 lata, dyplom w kieszeni: uczą Polki i Polaków jak uprawiać warzywa i owo

2022-09-13  |  01:00

Zosia i Patryk – bo o nich mowa – mają po 24 lata i od trzech sezonów uczą Polki i

Polaków, że dostęp do warzy i owoców prosto ze swojego balkonu, jest możliwy.

Edukacja klientów, wsparcie posprzedażowe i bezpieczne opakowania w duchu zero

waste to przepis na ponad 300 proc. większe zyski.

 

Z Uniwersytetu do szklarni

Założyciele Fabryki Rozsady, mają 24 lata, wiedzę z pokolenia na pokolenie i dyplom z

zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

- Od wielu lat łączyliśmy edukację i pracę przy rozsadach na własne potrzeby. Dotarło

do nas, że idea posiadania własnych upraw już się przyjęła i pora na odważniejszy

krok. Przekuliśmy wiedzę ze studiów do szklarni i rozwoju własnego biznesu

zakładając fabrykęrozsady.pl. Okazało się, że trafiliśmy idealnie w potrzeby Polek i

Polaków. - mówi Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Sprzedaż na większą skalę przyniosła też, Zosi i Patrykowi, wiele zmian. Zaczynając od

rozbudowy infrastruktury, przez stworzenie dedykowanej platformy internetowej i na

logistyce kończąc. Z roku na rok stali się prężnie działającym przedsiębiorstwem, notującym

stały wzrost sprzedaży.

 

Rozsadowy e-commerce stał się Fabryką

Początkowo, mogli rozsady produkować na mniejszą skalę, dlatego skupili się na budowanie

społeczności wokół Fabryki Rozsady. Swoją wiedze przelali na papier i w formie ebooków

uczą, jak uprawiać rośliny - tak, aby każdy mógł to zrobić. Po trzech sezonach zbierają

plony. W trzy miesiące od startu sprzedaży wyprzedali 95 proc. Tego, co przygotowali na ten

sezon. Tym samym, zanotowali ponad 300 proc. Wzrostu sprzedaży w stosunku do

ubiegłego roku.

 

- Widzimy, że klienci doceniają już nie tylko jakość produktów, ale też customer

experience – właśnie doświadczenie podczas procesu zakupu często jest tym, co

decyduje o zakupie w konkretnym sklepie. Nasi klienci wracają, a także tworzą silną

społeczność wokół naszej platformy, social media zasypują owoce i warzywa z​

Fabryki. To naprawdę fajnie widzieć realne zdjęcia owoców i warzyw z naszych

produktów. - tłumaczy Patryk Piasek, Co-Founder & COO Fabryki Rozsady.

 

Młodość, eko i innowacyjny sposób wysyłki

Twórcy Fabryki Rozsady chcieli, aby marka, którą tworzą rezonowała z ich wartościami.

Dbają o to, aby ich rośliny były najwyższej jakości, dlatego musieli zaproponować swoim

klientom również bezpieczny transport rozsad do ich domów. Po wielu długich i ciężkich

godzinach, razem z konstruktorami i designerami stworzyli kartoniki ochronne, które

skutecznie minimalizują ryzyko uszkodzenia roślin, nawet przez najbardziej nerwowego

Kuriera. Pomysł i samo wykonane kartoników na tyle się im spodobały, że postanowili je

opatentować. Jednak to nie wszystko.

 

- Staramy się być odpowiedzialni społecznie i nie generujemy zbędnego plastiku,

ograniczamy śmieci. Wszystko, co może być wokół rozsad jest biodegradowalne, od klipsów

(wykonane z biopolimeru) spinających rośliny z podporą, do osłonki doniczki zrobionej ze

skrobi. Uważamy, że ekologia może iść w parze z designem. Nasze wizualizacje przypadły

do gustu klientom, ale także jury konkursu Art Of Pacaking 2022 w kategorii Frestylee.

- dodaje Patryk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.