Małe mieszkania – duże bonusy w kwietniowej promocji Grupy Murapol
Małe mieszkania najszybciej znikają z oferty rynku pierwotnego. Na ich zakup decydują się nie tylko osoby marzące o pierwszym, własnym „M”, ale też nabywcy inwestycyjni, szukający bezpiecznej przystani dla swoich oszczędności. Grupa Murapol, jeden z czołowych przedstawicieli branży deweloperskiej, rusza z nową akcją promocyjną, która z pewnością pomoże klientom w wyborze niedużego, kompaktowego lokalu. Ofertą specjalną zostało objętych 150 mieszkań o metrażach od 29 mkw. w 12 miastach. Co można zyskać, decydując się na zakup lokalu w ramach kwietniowej kampanii?
Mieszkania z puli promocyjnej dostępne są w ramach 14 inwestycji zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy i Wrocławia. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty specjalnej dewelopera, mogą liczyć na atrakcyjne pakiety bonusów, w skład których wchodzi rabat w cenie, smart home w wersji premium i nawet 2 miejsca postojowe zewnętrzne lub w hali garażowej. Kupując lokal w kwietniowej promocji można zaoszczędzić nawet 133 tys. zł!
- Jedną z największych zalet zakupu mieszkania o małym metrażu jest z pewnością jego sumaryczna cena. Mniejszy wkład na starcie, oznacza, że więcej pieniędzy można przeznaczyć na wykończenie lokalu. Małe mieszkanie to także niższe koszty utrzymania. Taka powierzchnia wymaga mniej energii elektrycznej do oświetlenia, mniej ciepła do ogrzania czy mniej wody podczas sprzątania. W dobie stale rosnących kosztów życia oraz zmieniającego się podejścia do ochrony środowiska i zasobów naturalnych to dla wielu osób bardzo istotna kwestia. Klientom inwestycyjnym z kolei łatwiej będzie wynająć mieszkanie o niewielkiej powierzchni. Kawalerki i lokale 2- lub 3-pokojowe zazwyczaj nie muszą długo czekać na nowych lokatorów, a takie właśnie przeważają w naszej kwietniowej puli promocyjnej – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Kampania trwa do końca kwietnia, jednak już teraz warto poznać listę lokali objętych promocją, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.