Komunikaty PR

Manufaktura Czekolady Chocolate Story i palarnia kawy HAYB ze wspólnym projektem

2021-06-09  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ilona Rutkowska
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ilona.rutkowska|goodonepr.pl| |ilona.rutkowska|goodonepr.pl
+ 48 796 996 259
www.goodonepr.pl
Do pobrania press ( 0.03 MB )

Co wspólnego ma tabliczka czekolady i filiżanka kawy? Pionier w zakresie produkcji czekolad bean-to-bar, Manufaktura Czekolady Chocolate Story i palarnia kawy speciality HAYB, udowadniają jak wiele! Oba produkty pochodzą z ziarna, a sparowane smakują jeszcze lepiej. Firmy połączyły swoje siły, efektem czego jest wspólna minikolekcja czekolad oraz lizaków. Od początku czerwca można zakupić je m.in. w jednym z największych kawowych sklepów internetowych w Europie – Coffeedesk.pl.

W ramach kooperacji HAYB x Manufaktura Czekolady Chocolate Story powstały dwie tabliczki czekolady, obie z 6-procentowym dodatkiem ziarna kawy espresso Brazylia Cerrado, wypalonego przez HAYB oraz lizaki, które można zjeść lub rozpuścić w kubku gorącego mleka, w trzech smakach: Cappuccino, Raspberry Caffe oraz Caffe Latte.

Tabliczki czekolady z kooperacji z palarnią kawy HAYB, powstały zgodnie z filozofią bean-to-bar, czyli od ziarna do tabliczki. Ich bazą jest ziarno kakaowca pochodzące z Wenezueli, które prażyliśmy w naszej manufakturze w Łomiankach, a następnie poddaliśmy kolejnym procesom dodając do nich drobno zmieloną kawę, po to by osiągnąć idealne i najpyszniejsze połączenie – mówi Marcin Parzyszek, współwłaściciel i członek zarządu Manufaktury Czekolady Chocolate Story. – Popyt na czekoladę, jak i kawę, najwyższej jakości stale rośnie. Nas oczywiście cieszy fakt, że konsumenci doceniają i przykładają do tego aspektu coraz większą wagę. Podejmując współpracę z palarnią kawy HAYB byliśmy pewni, że wspólnie stworzymy coś świetnego, co przypadnie do gustu zarówno miłośnikom czekolady, jak i kawoszom – dodaje.

Tabliczki bean-to-bar z dodatkiem kawy

Czekolada Deserowa „Espresso” HAYB x Manufaktura Czekolady Chocolate Story to kompozycja aż 66 proc. kakao z Wenezueli, wypalonego przez pioniera produkcji bean-to-bar w Polsce. Odnaleźć w niej można nuty smakowe kakao, tj. orzech włoski, wiśnię, aronię i porzeczkę. Z kolei dodatek 6 proc. kawy zapewnia nutę karmelu, rodzynek i kakao. Ciemna, wytrawna i bardzo intensywna tabliczka nie posiada dodatku mleka – będzie więc idealnym wyborem również dla wegan. Druga z kolekcji - Mleczna „Cappuccino”- to delikatniejsza i słodsza, ale nadal intensywnie kawowa propozycja. Tabliczka to kompozycja 42 proc. kakao z Wenezueli i 6 proc. zmielonych ziaren kawy z Brazylii. Dodatek mleka, cukru i wanilii nadaje jej delikatności i wyjątkowości.

Postrzegamy HAYB już jako coś więcej niż tylko palarnia kawy, to dla nas jest marka. Takie podejście pozwala nam na tworzenie produktów, które nas ekscytują i sprawiają dużo frajdy - dotyczy to również (a może nawet przede wszystkim?) tych nie-kawowych opcji! Stale poszukujemy nowości i sprawdzamy się w nowych obszarach. Były już dwustronne kooperacje z browarami kraftowymi, podjęliśmy ostatnio temat herbat, aż wreszcie padło na słodycze, ze szczególnym uwzględnieniem czekolad – mówi Mateusz Tryjanowski, e-commerce i marketing manager HAYB Speciality Coffee. – Kawa i kakao mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego - i jedno, i drugie to ziarno, rosną w podobnym klimacie, trzeba je wypalić w piecu… I naszym zdaniem najważniejsze: kawa i kakao zasługują na tyle samo uwagi, i tak samo kluczowa w ich przypadku jest jakość. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Manufakturą Czekolady, po prostu do siebie pasujemy! – dodaje Tryjanowski. 

Produkty dostępne m.in. w Coffeedesk

Produkty z kooperacji HAYB x Manufaktura Czekolady Chocolate Story są już dostępne od 27 maja w sklepach internetowych obu marek. Od czerwca można je kupić także w sklepach i kawiarniach współpracujących z Manufakturą Czekolady Chocolate Story oraz palarnią HAYB. Produktami zainteresował się również jeden z największych kawowych sklepów internetowych w Europie – Coffeedesk.pl, gdzie trafiła już pierwsza dostawa czekolad i lizaków. 


Manufaktura Czekolady Chocolate Story jest pionierem w zakresie produkcji czekolady bean to bar w Polsce. Firma powstała w 2009 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając portfolio marek własnych oraz grono kontrahentów polskich i zagranicznych. Założyciele manufaktury - Tomasz Sienkiewicz i Krzysztof Stypułkowski - porzucili wtedy pracę w korporacji i rozpoczęli produkcję prawdziwej czekolady. W 2017 roku do zarządu firmy dołączył Marcin Parzyszek, manager z 20-letnim doświadczeniem na rynku słodyczy. W tej chwili, poza tabliczkami czekolady, Manufaktura Czekolady Chocolate Story produkuje również wiele innych wyrobów m.in. listki czekoladowe, narzędzia czekoladowe, czekoladki pralinowe czy draże czekoladowe. Wszystkie produkty wyrabiane są ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca pochodzących z różnych zakątków świata. Nie ma w nich żadnych konserwantów, ulepszaczy czy lecytyny sojowej, aby były wyjątkowe w smaku. Fabryka firmy mieści się w podwarszawskich Łomiankach, natomiast lokale własne w Warszawie i Łodzi. Manufaktura Czekolady Chocolate Story prowadzi również warsztaty dla dzieci i dorosłych, osób indywidualnych, instytucji i firm, na których można skomponować własną tabliczkę czekolady z ulubionymi dodatkami. Więcej informacji na: www.manufakturaczekolady.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.