Komunikaty PR

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

2024-12-03  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mikołaj Ostrowski
RynekPierwotny.pl

ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.13 MB )

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz ogłoszeniu prac nad nową strategią rozwoju, firma wzmacnia swój zespół marketingowy. 3 grudnia br. dołączył do niego wykwalifikowany i doświadczony manager - Marcin Wysocki, który objął stanowisko Head of E-commerce.

Marcin Wysocki w swojej dotychczasowej karierze pracował w renomowanych agencjach i domach mediowych, takich jak Grupa K2 Media czy Publicis Warsaw, gdzie zdobył kluczowe kompetencje w opracowywaniu strategii marketingowych oraz mediowych. Ostatnio, jako Head of Digital Marketing w firmie Otovo, odpowiadał za prowadzenie działań marketingowych na rynku polskim, a także aktywnie uczestniczył w realizacji projektów europejskich, w tym na poziomie globalnym. Jego 16-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu obejmowało również wdrażanie zaawansowanych rozwiązań e-commerce, kampanie wizerunkowe oraz rozwijanie kompleksowych strategii komunikacyjno - marketingowych dla takich marek, jak: Citibank, Avon, Mitsubishi, Jaguar, Bosch czy Comarch. 

Aby utrzymać pozycję lidera musimy pozostawać blisko zmieniających się potrzeb klientów i proponować rozwiązania, które mają dla nich sens w danej sytuacji i czasie. Dołączenie Marcina do naszego zespołu jest strategicznym wzmocnieniem kompetencji, które pozwolą nam postawić satysfakcje klienta w centrum naszej strategii. Jego doświadczenie i nowatorskie podejście do marketingu, opartego na nowych technologiach, idealnie wpisują się w naszą wizję dalszego rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej.” – powiedział Piotr Wetmański, dyrektor generalny Property Group.

Zmiany w dziale marketingu są częścią szerzej zakrojonych działań firmy Property Group, które trwają od początku listopada i koncentrują się na wypracowaniu nowej strategii rozwoju oraz budowaniu silnego portfela kompetencji. Celem firmy jest dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie dostarczania rozwiązań technologicznych branży nieruchomości a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych, komplementarnych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.

Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, od listopada br. jest odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko dyrektora generalnego oraz członka zarządu Property Group. Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski - autor wielu innowacyjnych projektów, wdrażanych w spółkach całej grupy kapitałowej, który z firmą związany jest od 2016 roku. W listopadzie do firmy na stanowisko Dyrektora Finansowego dołączyła także Emilia Augustyniak - manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce. 

Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.

***

Property Group to wiodąca polska spółka technologiczna, która od 15 lat działa w branży e-commerce dostarczając innowacyjnych produktów i usług dla podmiotów działających w branży nieruchomości - firm deweloperskich, pośredników nieruchomości i klientów indywidualnych. W jej portfolio znajdują się m.in największy ogólnopolski portal nowych nieruchomości - RynekPierwotny.pl, serwis z ofertami z rynku wtórnego - GetHome.pl oraz pierwsza ogólnopolska platforma do analizy rynku mieszkaniowego BIG DATA RynekPierwotny.pl. W skład spółki kapitałowej Property Group wchodzą Platforma Mieszkaniowa S.A. - największa w Polsce sieć pośredników i firm deweloperskich oraz Esti CRM - jedno z najpopularniejszych rozwiązań CRM dla pośredników nieruchomości. Pod koniec 2024 roku spółka zatrudniała 200 osób i obsługiwała ponad 1000 firm deweloperskich oraz 1100 agencji nieruchomości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: RynekPierwotny.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.