Marek Piekarski dołącza do onesano w roli dyrektora operacyjnego
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marek Piekarski został dyrektorem operacyjnym w onesano, firmie produkującej naturalne suplementy diety. W nowej roli będzie odpowiedzialny między innymi za rozwój biznesu, organizację produkcji, logistykę i zakupy oraz kontrolę jakości.
Marek Piekarski posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży produkcyjnej. W ostatnich latach pełnił funkcję plant managera w GEMO POLAND. Kierował zakładem zatrudniającym do 420 osób oraz zarządzał działami HR, finansów, controllingu, produkcji, utrzymania ruchu, jakości, R&D, zakupów i logistyki.
Moim znakiem rozpoznawczym jest tworzenie kultury organizacyjnej i atmosfery pracy prowadzącej do pełnego zaangażowania w firmę, utrzymania wysokiego poziomu entuzjazmu i motywacji kadry kierowniczej oraz pracowników poprzez wysoki poziom niezależności członków zespołu, napędzany wzajemnym zaufaniem i jasną wizją połączoną z silną komunikacją. Specjalizuję się również w opracowywaniu i wdrażaniu zrównoważonych strategii biznesowych z wyraźnym naciskiem na klienta – mówi Marek Piekarski, dyrektor operacyjny w onesano.
Onesano jest firmą biotechnologiczną, innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach. Ponadto, firma posiada własne laboratorium oraz wykwalifikowaną kadrę specjalistów. Onesano realizuje produkcję w oparciu o autorskie receptury, opatentowane składy i nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.