Marka Demix dostępna w GO Sport
„Sport jest tam, gdzie Ty” to hasło, o które opiera się filozofia Demix, wychodząc z założenia, że w aktywności fizycznej nie chodzi o bicie światowych rekordów, a najważniejsze są indywidualne osiągnięcia i motywacje oraz to, jak sport wpływa na codzienność każdego człowieka. Marka pragnie zapewniać wszystko, co potrzebne jest do realizowania tych powszednich celów tak, by nie pozostawiać pola do wymówek. Rozsądna cena idzie tu w parze z wysoką jakością, zapewnioną przez zespół technologów, projektantów i ekspertów z branży sportowej, którzy tworzą produkty Demix.
Odzież tej marki oparta jest m.in. o technologię MOVI-tex, która odparowuje nadmiar wilgoci, zapewniając chłód i komfort nawet podczas najbardziej intensywnych treningów. Projektanci Demix tworzą również w oparciu o technologię MOVI-force, która odpowiada za ścisłe przyleganie ubioru do ciała i zapewnienie maksymalnego komfortu. Buty do biegania to z kolei skupienie na amortyzacji, którą zapewnia pianka EVA, a obuwie do treningu wyposażono ponadto w specjalne, umożliwiające naturalny ruch, rowki w podeszwie.
Kolekcja marki, która aktualnie dostępna jest w GO Sport składa się z odzieży i butów, przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Minimalistyczny design, stonowane barwy i proste kroje to wyróżniki produktów Demix, których logo można zobaczyć także na wszelkiego rodzaju akcesoriach, takich jak czapki, skarpetki czy torby treningowe, a nawet piłki do gry w piłkę nożną, koszykówkę czy siatkówkę.
Początek roku to idealny czas, by zacząć swoją przygodę ze sportem, a żeby ta przygoda potrwała jak najdłużej należy mierzyć siły na zamiary. Nie warto stawiać sobie nierealnych celów i porównywać się do innych. Kluczem do sukcesu, ale też czerpania maksimum przyjemności z aktywności, jest konsekwentne podwyższanie swojej własnej poprzeczki, dzięki czemu sport może zmienić życie na lepsze. Do tego zachęca Demix, który nie poprzestaje na słowach, a daje praktyczne narzędzia do ich realizacji. Marka oferuje produkty do najróżniejszych dyscyplin sportu w przystępnej cenie. Od teraz również w Polsce, w sklepach sieci GO Sport, możliwe jest obejrzenie, przymierzenie oraz zakupienie rzeczy tej marki.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.