Marka Form Offices debiutuje w Polsce
Pod szyldem Form Offices działają cztery nowoczesne kompleksy biurowe klasy A – w Krakowie (Tertium, Wadowicka 3, DOT by Form) oraz Wrocławiu (Cu Office), które w 2021 roku zostały nabyte przez Partners Group, wiodącą międzynarodową firmę inwestycyjną. REINO Group pełni rolę asset managera i współinwestora Form Offices.
Wprowadzenie marki Form Offices to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości biura w miastach regionalnych, wynikające m.in. ze zmęczenia pracą zdalną – brakiem odpowiedniej infrastruktury w domu oraz ograniczeniem bezpośrednich relacji międzyludzkich. Form Offices to przestrzeń, która sprzyja i zachęca do innowacyjnych rozwiązań.
– Wraz z powrotem pracowników, obserwujemy popyt na zrównoważone i energooszczędne biura, które tworzą komfortowe środowisko pracy oraz wspierają rozwój małych społeczności. Nieruchomości Form Offices wpisują się w te trendy, a także w strategie CSR i ESG Partners Group. Dlatego zdecydowaliśmy się zebrać je pod wspólną marką, w pełni skoncentrowaną na potrzebach użytkowników – mówi Agata Połeć, Asset Manager Form Offices.
Budynki działające pod marką Form Offices posiadają certyfikat BREEAM na poziomie „Excellent”. Dodatkowo, budynek Wadowicka 3A to pierwszy obiekt w Polsce, który w czerwcu 2021 roku zdobył międzynarodowy certyfikat Fitwel. Budynki DOT by Form, Wadowicka 3 i Cu Office łączy też pracownia, w której zostały zaprojektowane – wszystkie trzy stworzyli architekci renomowanej Medusa Group.
Użytkownicy każdej z lokalizacji Form Offices mają do dyspozycji dużo zielonych przestrzeni przystosowanych do pracy, spotkań i odpoczynku, wygodne lobby z ogólnodostępnymi udogodnieniami, pełną infrastrukturę dla rowerzystów, a także stacje ładowania pojazdów elektrycznych i powierzchnie coworkingowe.
– Naszym priorytetem jest komfort najemców oraz elastyczność. Budynki oferują zaawansowane rozwiązania techniczne, które pozytywnie wpływają na jakość codziennej pracy. Certyfikat Fitwel, energia ze źródeł odnawialnych, a także atrakcyjne położenie spełniają potrzeby najbardziej wymagających firm, co przekłada się na duże zainteresowanie najemców – większość przestrzeni Form Offices jest w zaawansowanej fazie komercjalizacji – dodaje Anna Jakubowska, Leasing Manager Form Offices.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.