Komunikaty PR

Marka ORKISZ doceniona przez ekspertów na arenie międzynarodowej

2023-06-29  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Orkisz ma powody do celebracji. Alkohol segmentu ultra premium zdobył trzy medale w międzynarodowych konkursach branżowych – podwójne złoto, złoto oraz srebro! Wyróżnienia zostały przyznane m.in. za wysoką jakość, nietuzinkowy design butelki oraz niepowtarzalny smak.

Trunek dla prawdziwego konesera

ORKISZ to wódka z segmentu ultra premium, która zadowoli każdego konesera mocnych trunków. Wytwarzana jest z wyjątkowej prapszenicy Triticum spelta. Wytwarzana jest w małych ilościach dzięki czemu charakteryzuje ją niezrównana łagodność oraz subtelny i niepowtarzalny smak. Opakowanie wódki Orkisz cechuje minimalistyczny design. Ponadto wyróżnia się zamknięciem w postaci korka, co stanowi unikalne rozwiązanie dla tego rodzaju alkoholi. Na tyle butelki znajduje się zadruk nadający jej głębi – widnieją na nim kłosy pszenicy orkisz. Na froncie widać nadrukowany logotyp i złote piktogramy, odwołujące się do tradycji wytwarzania tego trunku. Wyjątkowość marki doceniło eksperckie, międzynarodowe jury przyznając jej medale w konkursach Monde Selection, San Francisco World Spirits Competition oraz The SIP Awards.

„Bardzo cieszymy się, że wódka Orkisz została doceniona przez międzynarodowych destylatorów i koneserów trunków. Otrzymanie trzech medali, w tym aż dwóch złotych, to ogromne wyróżnienie dla marki i wszystkich, którzy za tym sukcesem stoją. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom najwyższą jakość alkoholu i wyjątkowy smak potwierdzony nagrodami” mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki ORKISZ w Stock Polska.

Podwójne złoto w The SIP Awards

The SIP Awards to jedyny na świecie konkurs degustacji alkoholi, w którym jurorami są sami konsumenci. Tegorocznych uczestników oceniało jury w składzie 310 entuzjastów alkoholi zaproszone do oceny produktów w formule degustacji w ciemno podczas specjalnych sesji panelowych. W jubileuszowej, 15 edycji, wzięły udział 1 382 marki alkoholi z całego świata. W nagrodach The SIP Awards doskonałość nie jest jedynie subiektywna, ale jest poparta szczegółowymi wytycznymi. Każdy sędzia konsumencki ocenia alkohole na podstawie aromatu, smaku i wykończenia. Podwójny złoty medal jest więc tym bardziej wyjątkowym wyróżnieniem dla jakości marki Orkisz.

Złoty medal w konkursie Monde Selection

Monde Selection jest wiodącym międzynarodowym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów tj. smak, aromat, tekstura, wygląd i innych czynników wpływających na jakość i atrakcyjność produktu. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Złoty medal dla marki Orkisz stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produktu.

Srebro za oceanem

Wyróżnienie czekało na Orkisz również w Stanach Zjednoczonych. W konkursie San Francisco World Spirits Competition marka zdobyła srebrny medal. Konkurs jest jednym z największych i najstarszych w branży, a swój prestiż zawdzięcza doświadczonemu jury, które składa się z szanowanych na rynku spirytusowym ekspertów. Co roku oceniają oni jakość produktów oraz standardy produkcyjne, a wśród zwycięzców można znaleźć zarówno najbardziej znane międzynarodowe destylarnie, jak i mniejszych producentów trunków. Jury w tzw. „ślepych testach” degustuje trunki, skupiając się na smaku i jakości – w trakcie oceny nie otrzymuje żadnych dodatkowych informacji o producencie, cenie czy wyglądzie opakowania. W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy zarejestrowali ponad 5500 produktów z różnych zakątków świata.

***

O Stock Polska

Stock Polska stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group i jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.