Komunikaty PR

Marka parasolowa Amki rozpoczyna działania w Internecie

2020-08-21  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania pdf ( 0.42 MB )

Amki Snacks to brand parasolowy firmy Unitop, w skład którego wchodzą m.in. innowacyjne batony sezamowe Amki Superfoods czy nowoczesne sezamki Amki TO GO. Marka rozpoczęła nowe działania w przestrzeni online. Uruchomione zostały profile Amki Snacks w Social Media, od początku sierpnia trwa też kampania influencerska na Instagramie, a aktywności te są również wspierane komunikacją PR.

Amki pozostają w kontakcie z użytkownikami                                        

Już od 17 sierpnia markę Amki można znaleźć na Facebooku – www.facebook.com/amkisnackspl/ - oraz Instagramie – www.instagram.com/amkisnackspl/. Będą tam publikowane treści contentowe, zachęcające odbiorców brandu do stałego kontaktu z produktami, wpisując je w kreacje oparte na wartościach świata marki. Z początkiem miesiąca rozpoczęła się także kampania influencerska na Instagramie, w ramach której zaangażowani twórcy pokazują, w jakich sytuacjach i z jakich powodów sięgają po sezamowe przekąski. Aby być na bieżąco z informacjami na temat „świata marki Amki”, warto śledzić hasztag #amkisnacks, a także stronę www.amkisnacks.com. Więcej informacji również na www.unitop.com.pl. Co równie ważne, kampanię internetową wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. W tym samym czasie marka jako jedyna w swoim segmencie prowadzi aktywne działania PR na rzecz całej kategorii.

- Sezamki sygnowane marką Amki są dostępne na rynku od kilku lat, jednak dopiero teraz brand przeżywa swój rozkwit – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. – Koncentrujemy się przede wszystkim na nowej linii Amki Superfoods, czyli innowacyjnych batonach sezamowych z dodatkiem ekspandowanych zbóż, a także Amkach TO GO – nowoczesnej wersji klasycznego przysmaku, dostosowanego do bieżących oczekiwań konsumenckich, zarówno w kwestii smaku i jakości produktu, jak i komunikacji wizualnej czy projektu opakowań. Sezamki to lubiana przez Polaków kategoria, z której korzystają niemal wszyscy, niezależnie od płci czy wieku, choć faktycznie osoby w wieku 45+ sięgają po przekąski z sezamu nieco częściej niż młodsi konsumenci. Dlatego rozpoczęliśmy działania, których celem jest m.in. odmłodzenie grupy odbiorczej. Oprócz aktywności w Social Media, osiągnięcie tego celu wspiera m.in. unowocześnienie szaty graficznej produktów, a także przygotowanie odpowiedniej oferty dla dystrybutorów – atrakcyjnych materiałów do ekspozycji w sklepie, jak materiały POS czy dedykowane dyspozytory – dodaje Svetlana Vnučko.

Promocja nowych linii produktowych

Wyżej opisane działania mają na celu promocję przede wszystkim dwóch linii produktowych, na których rozwoju producent skupia się najbardziej, stanowiących świetną, zdrowszą alternatywę dla klasycznych słodyczy. Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, mają wysoką zawartość tłuszczów nienasyconych, stanowią źródło błonnika oraz są bezglutenowe. Są dostępne w czterech wariantach smakowych: z gryką, z jagłami, z quinoa oraz z amarantusem. Delikatną słodycz zapewnia im dodatek naturalnego miodu. Nowość zadowoli konsumentów poszukujących zdrowszej alternatywy słodkich przekąsek, które zawierają dodatkowe wartości odżywcze.

Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca, zdrowsza alternatywa dla słodkich przekąsek, która wzbogaci aktywny dzień. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych (klasyczne, z miodem, z quinoa), mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Sam sezam jest też źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin i minerałów. To idealny wybór na wycieczkę, popołudnie w ogródku czy sportowy, słoneczny dzień.

Przekąski marki Amki Snacks wpisują się w dwa obecnie popularne megatrendy żywieniowe: „czysta etykieta”, która świadczy o prostym składzie, opartym wyłącznie na kilku prostych składnikach, oraz przekąski te dostarczają konsumentom dodatkowych benefitów funkcjonalnych, wynikających z właściwości sezamu czy dodawanych do przekąsek zbóż.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Fanex prezentuje nowy sklep internetowy Biuro prasowe
2024-07-26 | 12:00

Fanex prezentuje nowy sklep internetowy

Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojego sklepu internetowego. Odświeżona całościowo platforma e-commerce, ma na
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.