Marka Rituals Cosmetics otworzyła swój sklep w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Rituals Cosmetics debiutuje w Częstochowie. Założona w Amsterdamie w 2000 roku marka kosmetyczna otworzyła właśnie w Galerii Jurajskiej swój pierwszy sklep w północnej części województwa śląskiego. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 154 m kw.
– Debiut Rituals Cosmetics jest jednym z najważniejszych w tym roku w Jurajskiej. Dzięki marce rozwijamy naszą ofertę zdrowia i urody, poszerzając ją o niezwykle popularny i pożądany dziś przez konsumentów brand, a także jeszcze bardziej podkreślamy nowoczesny, podążający za trendami i lifestylowy charakter naszego tenant-mixu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Co więcej, otwarcie to wpisuje się idealnie w naszą strategię rozwoju. Budując zestaw marek, stawiamy na marki unikalne na lokalnym rynku, czyli takie, które klienci mogą znaleźć wyłącznie u nas, oraz na brandy, jakich oczekuje od nas klient. Rituals Cosmetics, obecny w największych i najpopularniejszych galeriach handlowych w Polsce, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.
Rituals Cosmetics od kilku lat dynamicznie buduje swoją sieć nad Wisłą. Marka, oprócz szerokiego portfolio produktów do kąpieli, ciała, produktów do domu oraz zestawów podarunkowych, jest oddana idei zrównoważonego rozwoju oraz wellbeingu. Brand obecny jest już w blisko 40 krajach, z ponad 1170 sklepami własnymi i 4200 punktami partnerskimi.
– Naszą misją jest proponowanie klientom nowego stylu życia, polegającego na zmianie codziennej rutyny w chwile, które mają znaczenie. Wellbeing jest zakorzeniony w naszym DNA. Każdy nas sklep zaprojektowano tak, aby dostarczać klientom niezwykłych doświadczeń oraz wprowadzać ich w dobre samopoczucie. Dynamiczny rozwój w Polsce świadczy o dużej potrzebie naszych klientów do poszukiwania balansu w życiu. Ogromnie się cieszymy, że sklep w Galerii Jurajskiej jest już 55. w naszym kraju i od teraz także klienci w północnej części województwa śląskiego mogą doświadczyć magii Rituals – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.
– Pojawienie się Rituals Cosmetics w ofercie Galerii Jurajskiej oznacza, że dysponujemy nie tylko najszerszą ofertą kosmetyczną w regionie, ale przede wszystkim najbardziej zróżnicowaną i opartą na topowych brandach. Fakt, że można znaleźć u nas najpopularniejsze marki beauty, sprawia, że dla wielu mieszkańców tej części województwa śląskiego jesteśmy destynacją nr 1 na zakupy kosmetyczne – mówi Anna Borecka.
Obecność marki w częstochowskiej galerii podkreśla jeszcze jedno. – Jurajska przyciąga debiuty i brandy, które poszukują lokalnie solidnego partnera biznesowego, mogącego im zapewnić udany start. Rituals Cosmetics to już kolejna marka lifestylowa, która wybrała nas na swój lokalny launch. To pokazuje, jak silną dziś mamy pozycję na rynku, a także jak atrakcyjne warunki do rozwoju jesteśmy w stanie zapewnić największym rynkowym graczom – dodaje.
Za sprawą otwarcia, oferta w segmencie zdrowia i urody Jurajskiej obejmuje już 16 marek. Oprócz Rituals Cosmetics, kupujący znajdują tu ofertę takich brandów jak m.in. Sephora, Douglas, Inglot, Rossmann, Ziaja czy Silcare.
źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.