Marka Salomon wystartowała z nową kampanią - ruszaj w outdoor na swoich zasadach

Salomon, francuska marka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i projektowaniu innowacyjnych produktów outdoorowych, właśnie wystartowała z kampanią promującą najnowszą serię obuwia X Ultra 4. W ramach szeregu działań realizowanych przez markę organizowany jest m.in. konkurs konsumencki. Na miłośników przygód czekają wyjątkowe wyzwania, a najbardziej kreatywni uczestnicy mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!
Do stworzenia modelu X Ultra 4 wykorzystano technologię, którą firma Salomon stosuje przy tworzeniu butów dla najlepszych biegaczy górskich na świecie. Dzięki jej odpowiedniemu dostosowaniu powstał produkt dedykowany szerszej aktywnej sportowo grupie. W wyniku tego połączenia stworzono wytrzymałe i lekkie obuwie, a także odzież i sprzęt turystyczny, które zapewniają komfort podczas każdej wyprawy. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów outdoorowych towarzyszy kampania 360* obejmująca wszystkie kanały styku z konsumentem – zarówno online, jak i offline.
Globalna kampania X Ultra 4 startuje w połowie kwietnia i będzie obejmować przede wszystkim działania online oraz Influencer marketing.
Lokalnie twarzą wiosennej kampanii marki jest Andrzej Bargiel - trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Bargiel jest rekordzistą świata w biegu na Elbrus oraz pierwszym Polakiem, któremu w 2013 r. udało się zdobyć ośmiotysięcznik Shishapangma na nartach oraz zjechać z jego wierzchołka. Wieloletni ambasador marki wykorzystuje produkty Salomona do treningów, korzysta także ze wsparcia sprzętowego podczas swoich ekstremalnych wypraw, np. zjazdu z K2 na nartach.
Tegoroczna wiosna będzie świetną okazją, aby sprawdzić najnowsze buty X Ultra 4 i dołączyć do wyjątkowego konkursu dla miłośników przygód, który stanowi część kampanii marki. Konkurs „Polowanie na kamienie” organizowany jest lokalnie w Polsce, Czechach i Słowacji. Trwa od 29 marca do 5 kwietnia. W pierwszy weekend po ogłoszeniu konkursu na polskiej grupie „Poluj na kamienie” na Facebooku zapisało się ponad 3 500 osób. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie outdoorowe zdjęcie z kamieniem z logo Salomon (znalezionym na jednym z wyznaczonych przez markę szlaków lub samodzielnie stworzonym – ważne, aby miał logo), a następnie opublikować je na ww. grupie na Facebooku. Najbardziej kreatywni uczestnicy konkursu mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!
Przez cały kwiecień na szlakach turystycznych w Sudetach, Pieninach, Beskidach, ale też na najbardziej popularnych ścieżkach spacerowych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Gdańsk i Katowice, ambasador marki Salomon – Andrzej Bargiel wraz z przyjaciółmi będzie ukrywał czarne kamienie z logo Salomon.
Zadanie jest proste – wyrusz w teren i znajdź kamień! Jest to przepustka do konkursu. Należy odczytać zadanie, które zostało zapisane na kamieniu i odłożyć go na miejsce, by dać szansę innym na dołączenie do zabawy. W konkursie liczy się kreatywność!
Lokalizację kamieni, szczegóły zabawy oraz regulamin konkursu znajdują się na oficjalnym Facebooku marki Salomon.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.