Marka SOLVERX® w drogeriach HEBE i Hebe.pl
Festcom
ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl
Od grudnia dermokosmetyki marki SOLVERX® są dostępne w stacjonarnych drogeriach HEBE oraz na Hebe.pl. Właściciel marki, Empire Pharma zapowiada, że współpraca z siecią HEBE stanowi kolejny krok w realizacji strategii rozwoju SOLVERX®.
W sklepach stacjonarnych sieci HEBE marka SOLVERX® sprzedawana jest na półkach z dermokosmetykami. Stacjonarnie i online klienci będą mieli możliwość zakupu ponad 30 produktów, w tym kosmetyki do demakijażu, kremy do twarzy, balsamy do skóry bardzo wrażliwej i atopowej. Jak podkreślają przedstawiciele Empire Pharma, na półkach pojawią się także ulubione produkty klientów, m.in. krem do twarzy z SPF50+ Sensitive Skin oraz SOLVERX® krem micelarny do demakijażu Sensitive Skin.
– Współpraca z siecią HEBE jest oczywistą konsekwencją stale wzrastającego zapotrzebowania na produkty SOLVERX®, jakie notujemy. Dotyczy to zarówno linii Atopic Skin, jak Sensitive Skin. Strategia rozwoju marki przewidywała rozszerzenie dystrybucji o sieć drogerii – mówi Marta Walasińska-Nowocin, Marketing Manager SOLVERX®. – Cieszymy się, że teraz kosmetyki SOLVERX będą dostępne w jeszcze większej liczbie punktów i, co istotne, w drogerii internetowej Hebe.pl – wskazuje.
SOLVERX® to kosmetyki przeznaczone do skóry wrażliwej i atopowej. Działają poprzez łączenie kwasów o terapeutycznej skuteczności i olejów o działaniu łagodząco-odżywczym, dzięki czemu odpowiadają potrzebom szczególnie wymagającej skóry. Skład kosmetyków oparty jest na innowacyjnie dobranych komponentach, takich jak kwas laktobionowy, glicyryzynowy, ekstrakt z krwawnika, olej z czarnuszki, olej jojoba, olej z wiesiołka. Za markę odpowiedzialna jest Empire Pharma – polski producent obecny na rynku od ponad dziesięciu lat.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.