Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.
Spoty reklamowe ponownie na ekranach
Od 1 września spoty reklamowe Alles dobre, Alles naturalne! nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki, będą emitowane na antenie wiodących stacji telewizyjnych w naszym kraju. W reklamach widzowie zobaczą znaną już z poprzednich odsłon kampanii bawarską rodzinę, która rozsmakowuje się w wyrobach polskiego producenta – parówkach 100% z szynki z linii Tarczyński Naturalnie.
Mocna obecność w telewizji oraz Internecie
Dwumiesięczna kampania będzie bardzo widoczna zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Producent oprócz spotów telewizyjnych ponownie postawił także na intensywną komunikację w serwisie YouTube, z wykorzystaniem kanału marki Tarczyński. Elementami kampanii będą także lokowania produktu, billboardy sponsorskie w telewizjach śniadaniowych oraz trasa Naturalne Poranki Blisko Natury.
W roli prowadzącej zobaczymy tym razem znaną z wielu programów kulinarnych szefową kuchni Adrianę Marczewską, która w ramach cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury wraz z zaproszonymi gośćmi przygotuje pożywne śniadania, zabierając widzów w miejsca słynące z naturalnych, lokalnych produktów w całej Polsce.
– Jesteśmy marką, która konsekwentnie realizując swoją misję, inspiruje konsumentów do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Wiemy, że pełnowartościowe śniadania – przygotowane z naturalnych produktów o wysokiej jakości – są bardzo ważnym elementem odpowiednio zbilansowanej diety, dlatego po raz kolejny w kampanii akcent postawiliśmy właśnie na nie – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Relacje z wizyt, w czasie których Adriana przyrządzi poranne posiłki z wykorzystaniem produktów z linii Tarczyński Naturalnie, zobaczymy w programie Pytanie Na Śniadanie oraz na kanale YouTube marki.
Za realizację działań marketingowych odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja KHS.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.