Komunikaty PR

Marka WINIARY powraca z 13. edycją programu „Gotuj się na zmiany”

2023-09-05  |  12:30
Biuro prasowe

Startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie i utrwalanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem do środowiska. 13. edycja niesie ze sobą jeszcze więcej niespodzianek, ciekawe wątki tematyczne oraz nowych, wyjątkowych ambasadorów, którzy zachęcą do zasmakowania życia w duchu zero waste.

Kształtowanie zdrowych nawyków od najmłodszych lat

Od 2010 roku WINIARY kształtuje dobre nawyki żywieniowe wśród dzieci i młodzieży w ramach programu „Gotuj się na zmiany”. Podczas tegorocznej, 13. już edycji programu poruszony zostanie wyjątkowo aktualny problem marnowania żywności w szkolnych stołówkach. Nauka zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych to podstawa dalszej troski o zdrowie. Dodatkowo, zwiększenie wiedzy w tym obszarze pozwala budować świadomość ekologiczną i zwrócić uwagę na skalę wyzwania w naszym kraju. Program WINIARY „Gotuj się na zmiany” wystartował 1. września br. i potrwa do 30 czerwca 2024 r. Rejestracja jest możliwa przez cały ten okres. Wszystkich nauczycieli zachęcamy do zgłaszania swoich placówek dydaktycznych – wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://gotujsienazmiany.pl/.

Nowi ambasadorzy akcji

W 13. odsłonie programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” pojawią się nowi ambasadorzy: Hela Kłobucka, energiczna zwyciężczyni siódmej edycji „MasterChef Junior” oraz Jagna Niedzielska, kucharka, edukatorka kulinarna i polska królowa zero waste, która od dłuższego czasu pełni rolę ambasadorki programu WINIARY Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu. Nie zabraknie również Pana Belfra, który od wielu lat wspiera dzieci w nauce, wykorzystując nowoczesne technologie i media społecznościowe. Ambasadorzy dodadzą tej edycji niepowtarzalnego charakteru, wprowadzając do projektu swój unikalny styl i bogactwo wiedzy – przygotowują specjalne treści w duchu edutainment, czyli nauki przez zabawę. Na platformie programu zagoszczą między innymi wideo poradniki przygotowane przez Jagnę Niedzielską, a w jednej z placówek, podczas praktycznych konsultacji, ekspertka pokaże, jak skutecznie walczyć z marnotrawstwem żywności.

Materiały dydaktyczne

Program WINIARYGotuj się na zmiany" spełnia swoją misję promowania zdrowego żywienia i edukacji ekologicznej wśród dzieci i młodzieży szkolnej. Przygotowane treści są dostosowane do różnych kategorii wiekowych – przedszkolaków i uczniów klas 1-3 oraz 4-8, ale nie zabraknie też materiałów dla rodziców oraz gotowych pomocy naukowych dla nauczycieli. Przygotowano specjalne scenariusze dydaktyczne, zgodne z podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa. Zostały one podzielone na cztery bloki tematyczne i wprowadzą uczestników w pasjonującą podróż po świecie zdrowego żywienia oraz pomogą w przyswojeniu wiedzy. Dzieci dowiedzą się, co warto jeść, aby być pełnymi energii, jakie znaczenie ma ograniczanie marnotrawstwa żywności oraz jakie tajemnice kryją się na etykietach produktów spożywczych.

Marka WINIARY nie tylko edukuje, ale również nagradza za zaangażowanie i wysiłek – każdy materiał kończy się ciekawym zadaniem konkursowym. Dzięki temu placówki edukacyjne konkurują o atrakcyjne nagrody, a zajęcia są dla dzieci bardziej angażujące. Dodatkowo, na dedykowanej stronie https://gotujsienazmiany.pl/ znajdują się przepisy, podcasty oraz artykuły, które zostały starannie przygotowane przez ekspertów. Te wartościowe treści stanowią wsparcie dla nauczycieli w prowadzeniu edukacji żywieniowej w szkołach. Na pracowników przedszkoli czeka także wyjątkowa edukacyjna piosenka "Paka z Warzywniaka", którą można znaleźć pod adresem: https://youtu.be/KADND4ByQ4Y 

Za koncepcję, merytoryczne przygotowanie materiałów, produkcję i koordynację programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” odpowiada NAV agency, a za wsparcie mediowe akcji – dom mediowy UM THRIVE.

Więcej informacji można znaleźć w kanałach programu WINIARY „Gotuj się na zmiany”: 

  • Strona www: https://www.gotujsienazmiany.pl/
  • Facebook: https://www.facebook.com/GotujSieNaZmianyRazemzWiniary/
  • Instagram: https://www.instagram.com/gotujsienazmiany/ 
  • YouTube: https://www.youtube.com/c/gotujsienazmiany 
  • Tik Tok: https://www.tiktok.com/@gotujsienazmiany 

 

***

O marce WINIARY

WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.