Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
Decyzje o dalszej inwestycji w najem w galerii z portfolio GTC podjęły marki z czterech kluczowych dla oferty Północnej segmentów – mody, zdrowia i urody, biżuterii oraz usług. W gronie tym znalazły się popularne wśród konsumentów brandy krajowe i międzynarodowe, a także rynkowi liderzy w swoich kategoriach.
Na dalszy rozwój w Północnej zdecydowali się tacy najemcy modowi jak: Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente i Etam. Przez kolejne lata działać będzie tutaj również perfumeria Sephora, która jest jednym z fundamentów oferty kosmetycznej galerii. Klienci nadal w Północnej znajdą też salon z biżuterią Bijou Brigitte, sklep z dodatkami do domu Tescoma oraz myjnię samochodową Car Wash.
– Podpisana na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy seria aneksów stabilizuje i umacnia naszą ofertę, a także pokazuje, że marki, które obecne są u nas od lat, niezmiennie doceniają potencjał Galerii Północnej i stawiają na długofalową współpracę. Co więcej, postrzegają nas jako solidnego i przyszłościowego partnera, z którym warto nadal się rozwijać na warszawskim rynku – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Najemcy zwracają przy tym uwagę na nowoczesność obiektu, wyniki, jakie tu osiągają, otoczenie biznesowe, coraz mocniejszą pozycję Północnej w Warszawie, a także – co istotne – na stale poszerzający się „od środka” chłonny rynek konsumencki, który decyduje w dużej mierze o atrakcyjności leasingowej galerii – dodaje.
I faktycznie, Północna ma ten atut, że działa w dzielnicy Białołęka, która najszybciej w stolicy zyskuje nowych mieszkańców, co, jak podkreśla leasing, daje dobre perspektywy biznesowi. Tylko na przestrzeni roku ta część Warszawy zyskała aż 3 tys. mieszkańców i obecnie liczy sobie ich 156 tys.
Białołęka to także dzielnica, która intensywnie rozwija swoją infrastrukturę. Rosną tutaj również nowe osiedla, które przyciągają rodziny i młodych profesjonalistów. Cały rynek Północnej liczy sobie już natomiast ponad 1 mln potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem oprócz Białołęki, też Pragę Północ, Pragę Południe i Targówek oraz ościenne miejscowości na północ od Warszawy.
– Marki przedłużające umowy są świadome tego, że łącząc siły z Północną, mogą działać na szerokim rynku, który stale zyskuje, a także w obiekcie, który potrafi wykorzystać ten potencjał z myślą o najemcy i jego wynikach. To tworzy im unikalne warunki, które w połączeniu z istniejącą, profootfallową ofertą, zapewniają rozwój – mówi Jarosław Tutaj.
– Fakt, że w zaledwie cztery miesiące umowy przedłużyło aż 9 dużych rynkowych graczy, pokazuje, że Galeria Północna jest obiektem, który na stałe wpisał się w strategie rozwoju największych i najatrakcyjniejszych konsumenckich marek. Co więcej, przyciąga kolejne nowe marki, których oczekują nasi klienci. Najlepszym przykładem jest niedawne otwarcie 300. sklepu JYSK oraz kolejne planowane debiuty – dodaje.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.