Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
Decyzje o dalszej inwestycji w najem w galerii z portfolio GTC podjęły marki z czterech kluczowych dla oferty Północnej segmentów – mody, zdrowia i urody, biżuterii oraz usług. W gronie tym znalazły się popularne wśród konsumentów brandy krajowe i międzynarodowe, a także rynkowi liderzy w swoich kategoriach.
Na dalszy rozwój w Północnej zdecydowali się tacy najemcy modowi jak: Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente i Etam. Przez kolejne lata działać będzie tutaj również perfumeria Sephora, która jest jednym z fundamentów oferty kosmetycznej galerii. Klienci nadal w Północnej znajdą też salon z biżuterią Bijou Brigitte, sklep z dodatkami do domu Tescoma oraz myjnię samochodową Car Wash.
– Podpisana na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy seria aneksów stabilizuje i umacnia naszą ofertę, a także pokazuje, że marki, które obecne są u nas od lat, niezmiennie doceniają potencjał Galerii Północnej i stawiają na długofalową współpracę. Co więcej, postrzegają nas jako solidnego i przyszłościowego partnera, z którym warto nadal się rozwijać na warszawskim rynku – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Najemcy zwracają przy tym uwagę na nowoczesność obiektu, wyniki, jakie tu osiągają, otoczenie biznesowe, coraz mocniejszą pozycję Północnej w Warszawie, a także – co istotne – na stale poszerzający się „od środka” chłonny rynek konsumencki, który decyduje w dużej mierze o atrakcyjności leasingowej galerii – dodaje.
I faktycznie, Północna ma ten atut, że działa w dzielnicy Białołęka, która najszybciej w stolicy zyskuje nowych mieszkańców, co, jak podkreśla leasing, daje dobre perspektywy biznesowi. Tylko na przestrzeni roku ta część Warszawy zyskała aż 3 tys. mieszkańców i obecnie liczy sobie ich 156 tys.
Białołęka to także dzielnica, która intensywnie rozwija swoją infrastrukturę. Rosną tutaj również nowe osiedla, które przyciągają rodziny i młodych profesjonalistów. Cały rynek Północnej liczy sobie już natomiast ponad 1 mln potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem oprócz Białołęki, też Pragę Północ, Pragę Południe i Targówek oraz ościenne miejscowości na północ od Warszawy.
– Marki przedłużające umowy są świadome tego, że łącząc siły z Północną, mogą działać na szerokim rynku, który stale zyskuje, a także w obiekcie, który potrafi wykorzystać ten potencjał z myślą o najemcy i jego wynikach. To tworzy im unikalne warunki, które w połączeniu z istniejącą, profootfallową ofertą, zapewniają rozwój – mówi Jarosław Tutaj.
– Fakt, że w zaledwie cztery miesiące umowy przedłużyło aż 9 dużych rynkowych graczy, pokazuje, że Galeria Północna jest obiektem, który na stałe wpisał się w strategie rozwoju największych i najatrakcyjniejszych konsumenckich marek. Co więcej, przyciąga kolejne nowe marki, których oczekują nasi klienci. Najlepszym przykładem jest niedawne otwarcie 300. sklepu JYSK oraz kolejne planowane debiuty – dodaje.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.