Komunikaty PR

Marki przedłużają umowy z Galerią Północną

2024-05-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.

Decyzje o dalszej inwestycji w najem w galerii z portfolio GTC podjęły marki z czterech kluczowych dla oferty Północnej segmentów – mody, zdrowia i urody, biżuterii oraz usług. W gronie tym znalazły się popularne wśród konsumentów brandy krajowe i międzynarodowe, a także rynkowi liderzy w swoich kategoriach.

Na dalszy rozwój w Północnej zdecydowali się tacy najemcy modowi jak: Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente i Etam. Przez kolejne lata działać będzie tutaj również perfumeria Sephora, która jest jednym z fundamentów oferty kosmetycznej galerii. Klienci nadal w Północnej znajdą też salon z biżuterią Bijou Brigitte, sklep z dodatkami do domu Tescoma oraz myjnię samochodową Car Wash.

– Podpisana na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy seria aneksów stabilizuje i umacnia naszą ofertę, a także pokazuje, że marki, które obecne są u nas od lat, niezmiennie doceniają potencjał Galerii Północnej i stawiają na długofalową współpracę. Co więcej, postrzegają nas jako solidnego i przyszłościowego partnera, z którym warto nadal się rozwijać na warszawskim rynku – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

– Najemcy zwracają przy tym uwagę na nowoczesność obiektu, wyniki, jakie tu osiągają, otoczenie biznesowe, coraz mocniejszą pozycję Północnej w Warszawie, a także – co istotne – na stale poszerzający się „od środka” chłonny rynek konsumencki, który decyduje w dużej mierze o atrakcyjności leasingowej galerii – dodaje.

I faktycznie, Północna ma ten atut, że działa w dzielnicy Białołęka, która najszybciej w stolicy zyskuje nowych mieszkańców, co, jak podkreśla leasing, daje dobre perspektywy biznesowi. Tylko na przestrzeni roku ta część Warszawy zyskała aż 3 tys. mieszkańców i obecnie liczy sobie ich 156 tys.

Białołęka to także dzielnica, która intensywnie rozwija swoją infrastrukturę. Rosną tutaj również nowe osiedla, które przyciągają rodziny i młodych profesjonalistów. Cały rynek Północnej liczy sobie już natomiast ponad 1 mln potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem oprócz Białołęki, też Pragę Północ, Pragę Południe i Targówek oraz ościenne miejscowości na północ od Warszawy.

– Marki przedłużające umowy są świadome tego, że łącząc siły z Północną, mogą działać na szerokim rynku, który stale zyskuje, a także w obiekcie, który potrafi wykorzystać ten potencjał z myślą o najemcy i jego wynikach. To tworzy im unikalne warunki, które w połączeniu z istniejącą, profootfallową ofertą, zapewniają rozwój – mówi Jarosław Tutaj.

– Fakt, że w zaledwie cztery miesiące umowy przedłużyło aż 9 dużych rynkowych graczy, pokazuje, że Galeria Północna jest obiektem, który na stałe wpisał się w strategie rozwoju największych i najatrakcyjniejszych konsumenckich marek. Co więcej, przyciąga kolejne nowe marki, których oczekują nasi klienci. Najlepszym przykładem jest niedawne otwarcie 300. sklepu JYSK oraz kolejne planowane debiuty – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.