Marki Unilever partnerem UEFA EURO 2024™
Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) ogłosiły dziś, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024™.
Marki spożywcze z portfolio Unilever, które będą aktywne podczas UEFA EURO 2024™, to Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher. Oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024™ będą także marki z portfolio higieny osobistej: Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej – najpopularniejszego sportu na świecie, aktywnie śledzonego przez 67% Europejczyków[1] – zgromadzą miliony miłośników. Przewiduje się, że UEFA EURO 2024™ przyciągnie na żywo łącznie 5 miliardów ludzi na całym świecie. UEFA EURO 2024™ będzie gościć 2,7 mln fanów, którzy obejrzą 51 meczów w dziesięciu niemieckich miastach.
– Przyjemność jedzenia odgrywa bardzo ważną rolę podczas spotkań z przyjaciółmi i rodziną z okazji wydarzeń sportowych. Niezależnie od tego, czy oglądamy je razem z tysiącami innych osób na stadionach, czy kibicujemy w domowym zaciszu. Jesteśmy dumni z tego, że marki Unilever Nutrition mogą być częścią tego europejskiego święta piłki nożnej o globalnym zasięgu. – mówi Peter Dekkers, Nutrition General Manager Europe w Unilever.
– Współpraca z UEFA EURO 2024™ jest dla nas powodem do ogromnej dumy. Misją naszych marek Personal Care jest bowiem wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości oraz czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Dlatego nasza obecność na mistrzostwach jest świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z milionami konsumentów, niezależnie od tego, czy będą wspierać swoje reprezentacje narodowe, czy też budować miłość do piłki nożnej w lokalnych społecznościach – mówi Fulvio Guarneri, Personal Care General Manager Europe w Unilever.
– Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo Unilever i UEFA EURO 2024™. To współpraca, która celebruje wspólną pasję i zaangażowanie w nawiązywanie kontaktu z fanami piłki nożnej w Europie i na świecie – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA. – Marki z portfolio produktów spożywczych i higieny osobistej Unilever każdego dnia docierają do miliardów ludzi i jestem pewny, że razem zapewnimy fanom na całym świecie nowy wymiar zaangażowania i piłkarskich emocji.
W okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, oferując kibicom okazje do wygrania biletów i udział w akcjach specjalnych dla fanów. Marki będą także obecne w oficjalnych strefach kibica podczas turnieju.
[1] Źródło: Global Web Index; All Adults aged 16-65 year old; Markets (15): Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Romania, Spain, Sweden, UK / Wave: Q4 2022 / N: ~70,000

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.