Komunikaty PR

Mars z prestiżową nagrodą Top Brand Pet Food w konkursie MSC Awards Poland 2023

2023-09-11  |  08:15

Marine Stewardship Council (MSC) podsumowała 10 lat działalności w Polsce i przyznała nagrody podmiotom, które w ciągu ostatniej dekady wyróżniły się największym zaangażowaniem w rozwój Programu MSC w naszym kraju. Firma Mars Polska zdobyła tytuł Top Brand Pet Food za wieloletnie działania na rzecz zrównoważonego rybołówstwa.

Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC) działa w Polsce od 2013 roku. W tym czasie wielkość produkcji przetwórstwa rybnego w naszym kraju wzrosła o ponad 38%[1], a sprzedaż certyfikowanych produktów zaliczyła blisko 14-krotny wzrost[2]. Wraz z rozwojem branży zmieniała się również świadomość dotycząca wpływu rybołówstwa na planetę i ekosystemy morskie. Organizacja nie tylko przyznaje certyfikaty MSC produktom, które zawierają ryby pochodzące z identyfikowalnego, zrównoważonego źródła, ale też co roku nagradza najbardziej zaangażowane organizacje i osoby w konkursie MSC Awards. W tym roku MSC, obchodząc 10-lecie działalności w Polsce, przyznała nagrody polskim podmiotom.

MSC Awards po raz pierwszy w Polsce

MSC Awards to prestiżowe nagrody, przyznawane od lat firmom i instytucjom m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, USA czy Hiszpanii, które wyróżniają się szczególnym zaangażowaniem na rzecz zrównoważonego korzystania z zasobów morskich. 7 września br., podczas jubileuszowej Gali 10-lecia MSC w Polsce, nagrody te po raz pierwszy w historii konkursu zostały przyznane także podmiotom z Polski, honorując ich wybitne osiągnięcia i wyniki w zakresie zrównoważonego rybołówstwa w całym spektrum biznesowym w Polsce w ciągu ostatniej dekady oraz zaangażowanie w rozwój Programu MSC w naszym kraju.

Mars Polska najlepszą marką w kategorii pet food w Polsce                

Firma Mars Polska została laureatem nagrody MSC Awards Poland 2023 zdobywając tytuł Top Brand Pet Food za wieloletnie zaangażowanie w zrównoważone rybołówstwo, w tym posiadanie produktów SHEBA™ ze znakiem MSC, wdrażanie kompleksowej polityki i komunikacji dotyczącej odpowiedzialnego pozyskiwania ryb oraz zobowiązanie do kontynuowania i zwiększania asortymentu produktów z wykorzystaniem ryb z certyfikatem MSC.

Świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj. Czujemy się zobowiązani do wspierania pozytywnych zmian na rzecz ludzi, zwierząt i naszej planety. Kontynuujemy naszą podróż w kierunku zrównoważonego pozyskiwania ryb i jesteśmy dumni, że MSC uznało firmę Mars za odpowiedzialnego producenta jedzenia dla zwierząt domowych i doceniło nas nagrodą Top Brand Pet Food. Dzięki współpracy z organizacjami takimi jak MSC chcemy inspirować cały ekosystem pet care do wprowadzania zmian pomagających chronić morza i oceany, promować odpowiedzialne praktyki, a także wzmacniać świadomość, że zrównoważona przyszłość rybołówstwa jest nie tylko możliwa, ale wręcz niezbędna – mówi Marzena Ignaczak, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.msc.org/pl/10-lat oraz na www.mars.pl    


[1] Wielkość produkcji przetwórstwa rybnego w 2012 r. wynosiła 423,2 tys. ton (Rynek Ryb Nr 22/2014, IERIGŻ, str. 25), a w 2022 r. szacowana była na 584,3 tys. ton (Rynek Ryb Nr 33/2022, IERIGŻ, str. 26).

[2] Porównanie wolumenu sprzedaży certyfikowanych produktów MSC w Polsce w latach 2012 (1664 ton rocznie) i w 2022 (23182 ton rocznie). Dane Marine Stewardship Council.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.