Marvipol zrealizuje Motławę Garden z Grupą Budowlaną ALSTAL
Marvipol Development, deweloper z ponad 25-letnim doświadczeniem, zawarł umowę z ALSTAL Grupa Budowlana Sp. z o.o. Sp. k. o generalne wykonawstwo dla inwestycji Motława Garden w Gdańsku. Kontrakt obejmuje realizację 21 willi miejskich, w tym 72 lokali mieszkalnych, położonych przy ul. Wspólnej w gdańskiej dzielnicy Olszynka. Rozpoczęcie prac budowlanych zostało zaplanowane na październik 2022 roku.
Nowy projekt od Marvipol Development zostanie wybudowany przy ulicy Wspólnej w gdańskiej dzielnicy Olszynka. W zachodniej części inwestycji powstanie piętnaście kameralnych willi miejskich, w każdej z nich cztery lokale: 3- i 5-pokojowe o metrażach od 57 do 119 m2. Natomiast we wschodniej części osiedla znajdzie się sześć willi miejskich w zabudowie bliźniaczej, w których powstaną lokale mieszkalne o powierzchni 137 m2. Do każdego lokalu deweloper proponuje miejsce postojowe, dostępne będą miejsca w garażu oraz miejsca postojowe przed budynkiem. Oddanie inwestycji do użytkowania nastąpi w III kwartale 2024 roku.
- Motława Garden to drugi projekt mieszkaniowy realizowany w Gdańsku przez Marvipol Development. Tym razem prace budowlane powierzyliśmy jednej z największych polskich firm, która od ponad 40 lat aktywnie działa w obszarach projektowania i generalnego wykonawstwa. Grupa ALSTAL otrzymała zadanie realizacji kameralnego osiedla willi miejskich przy ulicy Wspólnej, w cieszącej się coraz większym zainteresowaniem gdańskiej dzielnicy Olszynka. Umowa została podpisana 26 września, a już w październiku przewidujemy przejęcie terenu budowy przez naszego nowego partnera – mówi Grzegorz Kawecki, Wiceprezes Zarządu Marvipol Development S.A.
Motława Garden wyróżniać się będzie nowoczesną architekturą zabudowy, ciekawie wpisaną w zielone otoczenie ogródków i tarasów. Niewątpliwym atutem jest lokalizacja, dojazd do Nowego Miasta zajmuje ok. 10-15 minut. Sąsiedztwo Kamiennej Śluzy, zielonych skwerów i parków czy Kolorowego Mostu nad Opływem Motławy, który łączy Olszynkę ze Śródmieściem, sprzyja aktywnemu wypoczynkowi.
Marvipol Development postawił na rozwiązania ekologiczne, które pozwalają obniżyć koszty eksploatacji i przekładają się na wysoką jakość życia. Zastosowany na osiedlu nowoczesny system zarządzania mieszkaniem Appartme pozwoli na optymalizację i kontrolę zużycia mediów. Motława Garden to wygodna przestrzeń, która wpisuje się w ekologiczny trend, zapewniając przyszłym mieszkańcom bezpośredni kontakt z przyrodą i środowiskiem naturalnym.
Projekt architektoniczny opracowała pracownia KM Design.
https://motlawagarden.pl/
***
Grupa Marvipol Development to jeden z wiodących polskich deweloperów, aktywnie działający na rynku nieruchomości mieszkaniowych.
Ponad 25-letnie doświadczenie Marvipol Development przełożyło się na z sukcesem zrealizowane 39 projekty mieszkaniowe, liczące łącznie około 8,8 tys. lokali i około 511 tys. m2 powierzchni użytkowej (dane na koniec II kwartału, 2022). Marvipol Development zbudował mocną pozycję i rozpoznawalną markę, kojarzoną z ponadczasową architekturą, kompleksowym zagospodarowaniem terenu oraz wysoką jakością wykonania.
Aktualnie w ofercie Marvipol Development znajdują się mieszkania segmencie popularnym- projekty: In Place, Lazurowa Concept, Gardenia Lagom, jak również projekty z segmentu premium. Do obiektów sygnowanych brandem Marvipol Prestige należy kompleks Unique Tower w centrum Warszawy, a w nim apartamenty inwestycyjne Royal Tulip Warsaw Apartments oraz wyjątkowy projekt, nowa ikona Powiśla – Rotunda Dynasy.
W strategii rozwoju Grupa Marvipol zakłada zwiększanie udziału w rynku i rozwój banku nieruchomości. Celem jest pozyskiwanie nieruchomości pod inwestycje w segmencie popularnym oraz segmencie premium. Spółka posiada atrakcyjny i zdywersyfikowany geograficznie bank ziemi.
Marvipol Development jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Akcje Marvipol Development S.A. od 19 grudnia 2017 r. są notowane na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.