Marzenia się spełniają – dynamiczny rozwój Dreame
Mimo swojego młodego wieku Dreame zdobyło duże uznanie na rynkach globalnych. Marka ta od zawsze stawia na innowację, ale również rzetelną ocenę potrzeb rynków lokalnych. O sukcesach marki najlepiej świadczą liczby. W przeciągu około 12 miesięcy od wprowadzenia na rynki odkurzaczy automatycznych z innowacyjną technologią Robotic Flex Arm, Dreame sprzedało ich ponad milion sztuk na świecie. Przyczyniło się to również do wypracowania pozycji lidera na wielu rynkach globalnych w kategorii robotów sprzątających. Dreame Technology kieruje się chęcią stałego rozwoju, dlatego obok intensywnych prac badawczo-rozwojowych stale poszukuje nowych rozwiązań we wszystkich działach swojej działalności.
Stworzona, by spełniać marzenia
Dreame Technology powstało w 2017 roku i od początku jednym z jej celów było tworzenie innowacyjnych produktów, których jakość, technologie i design będą w stanie rzucić realne wyzwanie największym. Niezwykle ważną w obecnej ofercie marki kategorią produktową są roboty sprzątające. Inżynierowie Dreame Technology dokładają wszelkich starań, aby pojawiały się w nich rozwiązania, które wynoszą wygodę użytkowania oraz efektywność pracy na wyższe poziomy. Doskonałym przykładem jest technologia ruchomych ramion – Robotic Flex Arm. W toku ich opracowywania, od października 2022 r., do rynkowej premiery w kwietniu 2023 r. specjaliści Dreame Technology wykonali tysiące testów opartych na realnych scenariuszach. Wysiłki te przełożyły się na wyniki sprzedażowe – w przeciągu około roku roboty sprzątające Dreame z technologią Robotic Flex Arm znalazły na świecie ponad milion nabywców.
Gama produktowa Dreame jest stale rozwijana. Pojawiają się nowe, innowacyjne konstrukcje, jak również nowe kategorie urządzeń. Obecnie w polskiej ofercie marki, poza robotami sprzątającymi znajdziemy klasyczne odkurzacze pionowe oraz spokrewnione z nimi urządzenia typu Wet&Dry, urządzenia Beauty Care oraz kosiarki automatyczne. W każdej z tych kategorii marka stawia na innowacyjność. Doskonałym przykładem są tu roboty koszące Dreame – wyróżnia je to, że nie wymagają stosowania przewodu ograniczającego, jak w przypadku większości dostępnych dotąd produktów – co jest istotną zmianą, ponieważ dla wielu konsumentów była to bariera w momencie rozważania zakupu tego typu urządzenia.
Swój prężny rozwój Dreame zawdzięcza innowacyjności swoich inżynierów, ale również odpowiedniemu podejściu do wsparcia sprzedaży. Na przestrzeni lat marka wypracowała filozofię biznesową, która głęboko koncentruje się na indywidualnych potrzebach lokalnych konsumentów, aby elastycznie formułować lokalne strategie marketingowe. Biorąc pod uwagę różnice w popycie i sile nabywczej wśród konsumentów w różnych krajach i regionach, Dreame kładzie nacisk na dostosowywanie projektów swoich produktów, aby były zgodne z unikalnymi potrzebami i scenariuszami zastosowań użytkowników w różnych krajach.
Filozofia, która działa
Zasadność podejścia marki Dreame do poszczególnych obszarów działania firmy spotyka się z pozytywnym odbiorem przez klientów na całym świecie. Jak dotąd Dreame sprzedało ponad 21 milionów urządzeń na całym świecie. W kategorii robotów sprzątających marka jest numerem 1 w wielu krajach. Według badań z lipca 2024 r. jej udział na tym rynku w Polsce wynosi 41,4%. Na wielu innych rynkach Dreame również okupuje najwyższe miejsce podium – Szwajcaria 43%, Niemcy 40%. Włochy 39,9%, Austria 35,3%, Francja 30%. Dane te pokazują jak ważną marką stało się Dreame dla niezwykle popularnej kategorii robotów sprzątających.
Zaawansowanie technologiczne produktów marki Dreame znacząco przyczyniło się do globalnego wzrostu sprzedaży. Dzięki dostępności w przeszło 120 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Korei Południowej, ponad 50% przychodów marki pochodzi z międzynarodowego rynku, jest najlepszym dowodem na to, że Dreame stało się uznaną marką w ujęciu globalnym.
Inicjatywy lokalne
W ostatnim czasie marka rozpoczęła proces otwierania Oficjalnych Stref Dreame oraz Oficjalnych Sklepów Dreame. W założeniu punkty te mają być miejscem, w którym klienci mogą zapoznać się z gamą produktową marki, zasięgnąć fachowej porady, aby wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do ich potrzeb. Z polskiej perspektywy niezwykle ważnym jest, że pierwszy w Europie Oficjalny Sklep Dreame został otwarty w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. W niedalekiej przyszłości tego typu obiekty pojawią się również we Frankfurcie, Mediolanie i Birmingham.
Podpis elektroniczny: klucz do efektywności w erze cyfrowej transformacji
Strado LED XS – innowacyjne oprawy drogowe w portfolio Lena Lighting
Zaawansowane praktyki ochrony danych HR w erze transformacji cyfrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Decyzja Niemiec o wprowadzeniu kontroli granicznej w ogniu krytyki. Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen
Niemcy wprowadziły tymczasowe kontrole na wszystkich granicach lądowych, aby – jak zapowiedziały – spróbować powstrzymać nielegalną migrację. Przepisy dopuszczają takie kroki, ale w przypadku, gdy istnieje zagrożenie dla porządku publicznego lub bezpieczeństwa wewnętrznego. Jak podkreślają polscy europosłowie, takich przesłanek nie ma, a decyzja Niemiec to egoistyczne posunięcie, które narusza wszelkie zasady wspólnotowe.
Farmacja
Pracujący personel medyczny coraz mocniej odczuwa skutki braków kadrowych w ochronie zdrowia. Zmagają się z wypaleniem zawodowym i chcą odejść z zawodu
Polski system ochrony zdrowia mierzy się z narastającym problemem braków kadrowych. Jego skutki odczuwają też coraz bardziej przeciążeni i przepracowani lekarze, pielęgniarki, położne i pozostały personel medyczny. 50 proc. menedżerów i dyrektorów placówek medycznych wskazuje na coraz częstsze w tych grupach wypalenie zawodowe, przewlekły stres i brak work–life balance, a 33 proc. deklaruje, że z tego powodu personel medyczny coraz częściej decyduje się na odejście z zawodu – wynika z nowego raportu Philips „Future Health Index 2024”. Oprócz kształcenia nowych kadr rozwiązaniem może być także szersze wykorzystanie technologii.
Bankowość
Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
Zdaniem 88 proc. badanych Polaków dzieci powinny mieć własne pieniądze w postaci kieszonkowego – wynika z badania Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna „Zachowania finansowe rodziców wobec dzieci”. Dostęp do pieniędzy mają już kilkuletnie dzieci, które korzystają przy tym z bankowości mobilnej. Z badań prowadzonych na zlecenie ING wynika jednak, że spora grupa dzieci aktywnych w internecie padła już ofiarami przestępstw cybernetycznych polegających na kradzieży tożsamości czy pieniędzy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.