MasterID przechodzi rebranding i zmienia logo
Jeden z liderów polskiej branży RFID ogłosił wizerunkową zmianę i rozpoczął proces odświeżenia własnej marki. Rebranding będący skutkiem szybkiego rozwoju spółki obejmuje zarówno przemiany wewnętrzne w obrębie strategii działalności, jak i wizualne. Firma MasterID zaprezentowała nowe logo i odświeżoną stronę internetową.
Wizerunkowa zmiana MasterID jest efektem bardzo dynamicznego rozwoju spółki, który szczególnie w ostatnim roku nabrał rozpędu i wpłynął na kierunek prowadzonej działalności. Polski dostawca rozwiązań RFID pozyskał nowych partnerów strategicznych oraz wprowadził do swojej oferty kilka całkowicie nowych systemów identyfikacji dla różnych branż.
– Tempo rozwoju i bardzo szybko rosnąca pozycja marki zmusiły nas do tego, żeby na nowo przypatrzeć się realizowanej strategii. Zdecydowaliśmy, że po kilku bardzo owocnych latach działalności nadszedł czas na usystematyzowanie obszaru komunikacji marki, szczególnie komunikacji wizualnej. Dzięki rebrandingowi będziemy mogli w spójny i klarowny sposób prezentować firmę, ofertę i nasze wartości, które przyświecają nam od samego początku. Liczę, że uporządkowanie kwestii identyfikacji wizualnej pomoże również potencjalnym i obecnym klientom jeszcze łatwiej nas dostrzec i zapamiętać – mówi Grzegorz Paul, jeden z założycieli MasterID.
Rebranding MasterID odzwierciedla rozwój i rynkową dojrzałość dostawcy rozwiązań RFID, który stał się jednym z najsilniejszych graczy w branży. Nowe logo marki oraz jej odświeżona identyfikacja wizualna czerpie z technologii RFID, którą dostarcza firma i podkreśla nowoczesnych charakter marki oraz oferowanych rozwiązań.
W ramach zmiany firma przebudowała także swoją stronę internetową, na której pojawiły się nowe produkty i autorskie systemy identyfikacji dla różnych branż.
Rebranding MasterID został przeprowadzony we współpracy z agencją brandingową Cucaburra, podczas której opracowano kompleksową strategię komunikacji marki, zaprojektowany został nowy system identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa masterid.pl.
***
MasterID jest polskim dostawcą technologii i rozwiązań RFID, tworzonych w oparciu o bogate doświadczenie i najwyższej jakości komponenty RFID. Firma projektuje, tworzy i wdraża systemy identyfikacji oparte na falach radiowych (RFID) dla klientów z różnych branż. W swojej ofercie posiada kilkanaście autorskich systemów, tworzenie indywidualnych rozwiązań RFID, przeprowadza audyty RFID oraz oferuje bezpłatne konsultacje w zakresie tej technologii. Klienci doceniają przede wszystkim wyróżniające się na tle branży kompetencje pracowników firmy, niezawodność dostarczanych rozwiązań i bardzo szybkie wdrożenia.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.