MasterID przechodzi rebranding i zmienia logo
Jeden z liderów polskiej branży RFID ogłosił wizerunkową zmianę i rozpoczął proces odświeżenia własnej marki. Rebranding będący skutkiem szybkiego rozwoju spółki obejmuje zarówno przemiany wewnętrzne w obrębie strategii działalności, jak i wizualne. Firma MasterID zaprezentowała nowe logo i odświeżoną stronę internetową.
Wizerunkowa zmiana MasterID jest efektem bardzo dynamicznego rozwoju spółki, który szczególnie w ostatnim roku nabrał rozpędu i wpłynął na kierunek prowadzonej działalności. Polski dostawca rozwiązań RFID pozyskał nowych partnerów strategicznych oraz wprowadził do swojej oferty kilka całkowicie nowych systemów identyfikacji dla różnych branż.
– Tempo rozwoju i bardzo szybko rosnąca pozycja marki zmusiły nas do tego, żeby na nowo przypatrzeć się realizowanej strategii. Zdecydowaliśmy, że po kilku bardzo owocnych latach działalności nadszedł czas na usystematyzowanie obszaru komunikacji marki, szczególnie komunikacji wizualnej. Dzięki rebrandingowi będziemy mogli w spójny i klarowny sposób prezentować firmę, ofertę i nasze wartości, które przyświecają nam od samego początku. Liczę, że uporządkowanie kwestii identyfikacji wizualnej pomoże również potencjalnym i obecnym klientom jeszcze łatwiej nas dostrzec i zapamiętać – mówi Grzegorz Paul, jeden z założycieli MasterID.
Rebranding MasterID odzwierciedla rozwój i rynkową dojrzałość dostawcy rozwiązań RFID, który stał się jednym z najsilniejszych graczy w branży. Nowe logo marki oraz jej odświeżona identyfikacja wizualna czerpie z technologii RFID, którą dostarcza firma i podkreśla nowoczesnych charakter marki oraz oferowanych rozwiązań.
W ramach zmiany firma przebudowała także swoją stronę internetową, na której pojawiły się nowe produkty i autorskie systemy identyfikacji dla różnych branż.
Rebranding MasterID został przeprowadzony we współpracy z agencją brandingową Cucaburra, podczas której opracowano kompleksową strategię komunikacji marki, zaprojektowany został nowy system identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa masterid.pl.
***
MasterID jest polskim dostawcą technologii i rozwiązań RFID, tworzonych w oparciu o bogate doświadczenie i najwyższej jakości komponenty RFID. Firma projektuje, tworzy i wdraża systemy identyfikacji oparte na falach radiowych (RFID) dla klientów z różnych branż. W swojej ofercie posiada kilkanaście autorskich systemów, tworzenie indywidualnych rozwiązań RFID, przeprowadza audyty RFID oraz oferuje bezpłatne konsultacje w zakresie tej technologii. Klienci doceniają przede wszystkim wyróżniające się na tle branży kompetencje pracowników firmy, niezawodność dostarczanych rozwiązań i bardzo szybkie wdrożenia.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.